هتل مشیرالممالک یزد و هزینه برای یک شب اقامت

رپرتاژ آگهی: زیرا تجربه خاطره انگیز و دلنشین شما در این سفر، تا حد زیادی به کیفیت اقامت شما در مقصد وابسته است. بنابراین انتخاب هتل یکی از مهمترین برنامه ریزی های قبل از سفر است ولی انتخاب گزینه مناسب از میان تعداد بی‌شماری هتل‌های مدرن و اقامتگاه‌های سنتی یزد کار ساده‌ای نیست و نیاز به بررسی موارد مختلفی دارد. در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین هتل های شهر یزد یعنی هتل مشیرالممالک یزد را به همراه قیمت و نکات تکمیلی برای شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

معرفی هتل مشیرالممالک یزد

هتل مشیرالممالک یک هتل سنتی زیبا است که در قلب شهر یزد واقع شده. این هتل چهار ستاره، در یک باغ تاریخی متعلق به دوره قاجار ساخته شده و در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است. این هتل دارای معماری سنتی ایرانی با حیاطی زیبا، حوض ها و درختان سرسبز است که در عین حال امکانات رفاهی مدرن را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

امکانات رفاهی

هتل باغ مشیرالممالک دارای ۱۰۶ اتاق و سوئیت است که به امکاناتی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت،‌ مینی بار و حمام اختصاصی مجهز هستند. تمامی اتاق ها فضایی سنتی دارند که به همراه صدای پرندگان و سرسبزی باغ، محیطی دل‌نشین و آرام را برای استراحت شما فراهم می‌کنند.

این هتل دارای امکاناتی مانند رستوران با ارائه غذاهای ایرانی و بین المللی، کافی شاپی دنج با انواع نوشیدنی ها، چایخانه سنتی، پارکینگ رایگان، باشگاه ورزشی مجهز به همراه ارائه خدماتی همچون ماساژ است. این هتل همچنین دارای یک سالن همایش با ظرفیت ۲۰۰ نفر می‌باشد که امکان برگزاری جلسات و مراسمات رسمی را نیز فراهم کرده است.

خدمات هتل

هتل مشیرالممالک خدمات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهد از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و خانه داری، خشکشویی و اتوکشی، خدمات ترانسفر، خدمات گردشگری.

هزینه اقامت

هزینه هر شب اقامت در هتل مشیرالممالک مانند تمامی هتل ها، بسته به نوع اتاق و فصل سال متفاوت است. اما به طور کلی، قیمت اقامت در این هتل از شبی000 ,300, 1 تومان تا 4میلیون تومان متغیر است.

در ادامه برخی از عوامل موثر بر قیمت اقامت در هتل مشیرالممالک آورده شده که می‌توانید با رعایت این موارد، بسته به خواسته های خود، در هزینه های سفر صرفه جویی کنید:

-نوع اتاقهتل مشیرالممالک انواع مختلفی از اتاق ها را ارائه می دهد، از جمله اتاق های استاندارد، اتاق های سوپریور و سوئیت ها. اتاق های بزرگ‌تر و مجهزتر گران‌تر هستند.

زمان سفر: قیمت ها در فصل های توریستی مانند بهاربیشتر است. می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه ها، سفر خود را در زمان دیگری برنامه‌ریزی کنید.

مقایسه قیمت ها: قبل از رزرو، حتماً قیمت ها را در وب سایت های مختلف آنلاین مقایسه، سپس رزرو کنید. با مقایسه قیمت ها در فلای تودی و سایر سایت ها،‌ متوجه تفاوت هزینه ها می‌شوید.

استفاده از تخفیفات: هتل مشیرالممالک برخی اوقات، پیشنهادات تخفیفی ویژه ای ارائه می دهد، بنابراین حتماً قبل از رزرو وب سایت های رزرو هتل را بررسی کنید.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل

موقعیت مکانی عالی در مرکز تاریخی شهر یزد و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری از ویژگی های مثبت این هتل هستند. فاصله زمانی هتل تا دیدنی های تاریخی شهر همچون مجموعه امیر چخماق، خانه های تاریخی، باغ دولت آباد و... تنها بین 5 تا 7 دقیقه با خودرو است.

در ادامه برخی از این جاذبه ها به طور مختصر معرفی شده است:

مجموعه میدان امیرچخماق: این میدان یکی از زیباترین میدان های ایران است که چند بنای تاریخی همچون مسجد و بازار را در مرکز یزد دربر گرفته که می‌توانید علاوه بر آشنایی با معماری سنتی ایران، سوغاتی و خوراکی های محلی را از بازار مجموعه تهیه کنید. موزه مارکار و آتشکده بهرام و آب انبار شش بادگیری نیز در نزدیکی این مجموعه قرار گرفته و به راحتی می‌توانید بدون اتلاف وقت در مسافت های طولانی، از تمامی این جاذبه ها بازدید کنید.

آتشمده زرتشتیان: از نکات جالب توجه درباره این جاذبه تاریخی، آن است که آتشی ۱۵۰۰ ساله را از زمان ساسانیان در قلب خود روشن نگه داشته. بازدید از این محل تجربه ای تکرار نشدنی برای شما رقم خواهد زد.

باغ دولت آبادیکی از زیباترین مکان های دیدنی یزد و از میراث جهانی یونسکو در ایران است. معماری منحصر بفرد، قرارگیری بلند ترین بادگیر جهان در این باغ و سرسبزی درختان، باغ دولت‌آباد را به محلی باصفا در دل کویر تبدیل کرده است. که می‌توانید مدتی از روز را به بازدید از این جاذبه و لذت بردن از فضای دل‌انگیز آن اختصاص دهید.

در نهایت هتل باغ مشیرالممالک یزد، با امکانات و خدمات باکیفیت، پرسنلی مجرب و موقعیت مکانی و فضایی دل‌نشین انتخابی عالی برای افرادی است که قصد سفر به این شهر را دارند. این هتل می تواند اقامتی راحت و لذت بخش را برای شما فراهم کند.

رزرو هتل با بهترین قیمت در سراسر ایران و جهان با فلای تودی

برای رزرو هتل مشیرالممالک یزد و یا هر هتل دیگری در سراسر جهان، با مناسب ترین قیمت، فلای تودی بهترین گزینه است. فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. با مراجعه به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی، لیست تمامی هتل های موجود در مقصد مورد نظرتان به همراه جزئیات امکانات و قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد و به آسانی می‌توانید هتل خود را انتخاب نمایید. با مقایسه قیمت هتل موردنظر خود، در زمانی که قصد سفر دارید، متوجه تفاوت قیمت فلای تودی با سایر سایت ها می‌شوید.

رزرو بلیط قطار و هواپیما نیز از دیگر خدمات این شرکت هستند. پس از هر خریدی از فلای تودی، می‌توانید 24 ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید. این پشتیبانی۲۴ ساعته فلای تودی را از سایر شرکت‌های گردشگری متمایز کرده است که بدین ترتیب با آرامش خاطر بیشتری برای سفر خود آماده می‌شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.