تجربه قدرت و کیفیت رونیکس در نمایشگاه صنعت اهواز 1402

رپرتاژ آگهی: اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز از فردا 3 آبان 1402 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز آغاز می‌شود. این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های صنایع مختلف و ایجاد فضای تعاملی بین صنعتگران، بازرگانان، مصرف‌کنندگان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

رونیکس به‌عنوان برند پیشرو در صنعت ابزار ایران، در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز حضور خواهد داشت تا کیفیت و تنوع گسترده‌ محصولات خود را با بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و بنزینی، به همراه بزرگ‌ترین بانک قطعات کشور با بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه و دیگر خدمات به فعالان صنایع خوزستان و علاقه‌مندان صنعت ابزار ارائه کند. زمان برگزاری نمایشگاه، ۳ الی ۶ آبان ماه و زمان بازدید از ۱۶ تا ۲۲ خواهد بود.

در این رویداد، شرکت‌های معتبر فعال در صنعت ابزار، تجهیزات، اتوماسیون صنعتی و دستگاه‌های جوش و برش حضور خواهند داشت. این نمایشگاه، فرصتی برای فعالان صنایع مختلف برای شناخت تولیدات صنعتی دیگر شرکت‌ها است. شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، در کنار رونمایی از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود، با دست‌اندرکاران سایر صنایع نیز ارتباط برقرار می‌کنند.

رونیکس از مردم خونگرم و مهمان‌نواز استان خوزستان، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و سایر سازمان‌ها، همکاران صنعت ابزار و تمام عزیزان علاقه‌مند به صنعت و ابزار دعوت می‌کند تا از غرفه‌ این شرکت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی صنعت اهواز ایران بازدید کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.