خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد، شاه‌کلید موفقیت رونیکس

رپرتاژ آگهی: بزرگ‌ترین بانک قطعات کشور، گستردگی پوشش تعمیرگاه‌های مجاز خدمات در ۳۱ استان کشور، نمایندگان مجرب و سخت‌کوش، ارسال رایگان قطعات به نمایندگان خدمات سراسر کشور در کمترین زمان ممکن و ... تنها بخشی از ویژگی‌های خدمات پس از فروش برند رونیکس است.

در این نوشتار به ویژگی‌های منحصر به فرد خدمات پس از فروش رونیکس می‌پردازیم.

بانک قطعاتی با ۳۴۰۰۰ نوع قطعه

مهمترین مزیت خدمات پس از فروش رونیکس نسبت به دیگر برندهای بازار ابزار ایران، بانک قطعات است. رونیکس با وجود مشکلات تحریمی موجود، توانسته در سال‌های فعالیت خود بیش از 34000 نوع قطعه انبار کند تا مصرف‌کنندگان ابزار رونیکس، نگرانی از بابت تامین قطعات نداشته باشند. این ۳۴۰۰۰ نوع قطعه از کوچکترین پیچ تا پوسته و اجزای موتور ابزار صنعتی و پیشرفته را شامل می‌شود.

1

سهولت دسترسی به قطعات از سراسر ایران

۱۹۳ نماینده مجرب و باتجربه خدمات پس از فروش در ۳۱ استان کشور فعال هستند که این امر باعث سهولت بیشتر دسترسی مشتریان به خدمات و قطعات می‌شود. همچنین در کنار تنوع بی‌نظیر ۳۴۰۰۰ نوع قطعه در برند رونیکس، سهولت دسترسی به این قطعات نیز بسیار بالا است.

نمایندگان مجاز تعمیرات ابزار رونیکس، با شناخت و تجربه کافی نسبت به تمامی ابزارهای این برند، در کمترین زمان ممکن، بهترین خدمات را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند.

برای دریافت نمایندگی برند رونیکس، افراد باید علاوه بر دارا بودن سخت‌افزار مورد نیاز، از تخصص و تجربه کافی برای تعمیر ابزار متفاوت نیز برخوردار باشند. همچنین، به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی و کنترل کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، بازرسی‌های نامحسوس از عاملیت‌های مجاز انجام می‌شود. در همین راستا، جهت دریافت بازخورد از مشتریان و بهبود عملکرد مجموعه، ارزیابی مداوم مشتریان جهت ارائه بهترین خدمات انجام می‌شود.

نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس به عنوان سفیران این برند، همواره توانسته‌اند اعتماد برند و همچنین مصرف‌کنندگان را جلب کنند.

مشتریان محترم می‌توانند با شماره‌گیری ۰۲۱-۶۴۹۷ و ارتباط با واحد صدای مشتریان رونیکس، ضمن ارائه انتقادات و پیشنهادات، از نزدیک‌ترین مرکز خدمات پس از فروش به خود مطلع شوند. همچنین مشتریان رونیکس می‌توانند جهت ارائه مشاوره قبل از خرید ابزارآلات با این شماره تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنند.

2

ارسال قطعات به سراسر کشور در کمترین زمان

ثبت سفارش قطعات توسط نمایندگی‌ها در برند رونیکس به صورت مکانیزه و سراسری است. به همین خاطر قطعات درخواستی، در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان به دست نمایندگان خدمات پس از فروش می‌رسد که این ارسال سریع قطعات باعث می‌شود تا سرویس ابزار مشتریان در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد و از طرفی هزینه ارائه خدمات در دوره خارج از گارانتی برای مشتریان کاهش یابد.

نامحدود سفارش دهید!

بانک قطعات رونیکس محدودیت سفارشی برای نمایندگان خود قائل نیست. نمایندگان رونیکس در سراسر کشور می‌توانند بر اساس نیاز و به نسبت تعداد مراجعین خود، تعداد نامحدودی قطعه سفارش دهند. استراتژی رونیکس بر مبنای شعار «مشتری پادشاه است» استوار شده؛ به این معنی که تمام آنچه در سازمان و زیرمجموعه‌های وابسته به آن در جریان است، در آخر باید به نفع مشتری باشد.

به همین خاطر دست نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات برای سفارش قطعات باز است.

طرح‌های تشویقی اجرت برای عاملیت‌های مجاز خدمات پس از فروش رونیکس

رونیکس علاوه بر اجرتی که برای نمایندگان در نظر گرفته(که نسبت به سایر برندهای صنف ابزار بیشتر است)، برای افزایش سرعت تعمیرات و خدمات، طرح‌های تشویقی اجرت را نیز برای عاملیت‌های مجاز خدمات پس از فروش خود در نظر گرفته است تا با جلب رضایت و تامین مالی نمایندگان خدمات پس از فروش در این حوزه باعث بالا رفتن کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان شود.

3

11 نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس در خوزستان

خوزستان استانی صنعتی و مهم است. استانی که نقش اساسی در اقتصاد کشور دارد. بسیاری از صنایع مرتبط با نفت،گاز و پتروشیمی در این استان واقع است. کارگاه‌های ریز و درشت صنعتی و البته زمین‌های وسیع کشاورزی، خوزستان را به محور اصلی اقتصاد ایران بدل کرده‌است.

استان صنعتی نیاز به ابزار صنعتی باکیفیت و پیشرفته دارد. ابزاری که توسط برند رونیکس برای صنعتگران مهیا شده‌است. در کنار دسترسی به ابزار مدرن، نمایندگان خدمات پس از فروش، نقشی اساسی در کیفیت خدمات یک برند دارند.

رونیکس در استان خوزستان 11 نمایندگی فعال خدمات و فروش قطعات دارد. نمایندگانی که توانسته‌اند جواب اعتماد مصرف‌کنندگان را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. از میان این 11 نمایندگی، 3 نمایندگی در شهر اهواز است. شهری که قرار است میزبان برند رونیکس در اولین «نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز» باشد.

رونیکس در این نمایشگاه علاوه بر رونمایی از جدیدترین ابزارآلات تولیدی خود، با نمایش بیش از 2500 کد آیتم تنوع بی نظیر محصولات خود را به نمایش خواهد گذاشت. حضور مدیران و کارشناسان بخش های مختلف رونیکس در این رویداد فرصتی برای دیدار و گفت و گو با فعالین و شاغلین صنعت و صنف ابزار خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.