روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی موثر برای جذب شاگرد خصوصی

رپرتاژ آگهی: در بازار تدریس خصوصی زبان انگلیسی که روز به روز رقابت در آن بیشتر می‌شود، اگر به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی نتوانید سهی از این بازار داشته باشید، ورود به این حرفه‌ برای شما امتیازی نخواهد داشت. بنابراین بهتر است با بکارگیری نکات بسیار مهم روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی، زبان‌آموزانی که در جستجوی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت یا به دنبال یادگیری زبان با هر قصد و هدف دیگری هستند را جذب خود و روش تدریس‌تان کنید.

چگونه تدریس خصوصی زبان را شروع کنیم؟

اولین سوالی که هر معلم برای ورود به حوزه تدریس خصوصی زبان با آن روبه رو می‌شود، این است که چگونه تدریس خصوصی زبان را شروع کنیم؟ چگونه معلم زبان انگلیسی شویم؟ نحوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی شما، در ابتدا بستگی به ابتکاری دارد که برای تبلیغ کار خود و نمایش رزومه‌تان می‌زنید. در کنار روش‌های مختلف تبلیغات برای تدریس خصوصی مانند طراحی و پخش کارت ویزیت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، همکاری با سایت‌ تدریس زبان انگلیسی معتبر می‌تواند از همان ابتدا به جایگاه و رزومه شما اعتبار بخشد. زبان‌آموزان از همان ابتدا از طریق معتبرترین سایت تدریس خصوصی زبان با شما آشنا شده و به واسطه آن سایت، برای شما نیز اعتبار و جایگاه ویژه‌ای قائل می‌شوند. بنابراین بهتر است از همان ابتدا برای محکم کردن پایه‌های شغلی خود از پشتیبانی این سایت‌ها غافل نشوید.

برای مثال از بهترین سایت‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در دنیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Italki: سایتی است که به معلمان اجازه می‌دهد تا به عنوان معلم زبان انگلیسی ثبت‌نام کرده و با دانشجویان از سراسر جهان تمرین کنند.

Verbling: یک پلتفرم و کار تدریس خصوصی زبان است که به معلمان امکان ارائه خدمات تدریس را می‌دهد.

Preply: به معلمان این امکان را می‌دهد که تدریس زبان انگلیسی را ارائه دهند و دانشجویان مختلفی را به عنوان مشتری جذب کنند.

VIPKID: اگر به تدریس زبان انگلیسی برای کودکان علاقه دارید، VIPKID به شما فرصت می‌دهد تا به عنوان معلم ثبت‌نام کنید.

Cambly: به معلمان در فضای کلاس خصوصی زبان انگلیسی، امکان مکالمه و تدریس زبان انگلیسی با دانشجویان در سراسر دنیا را می‌دهد.

Wyzant: یک پلتفرم و کار تدریس خصوصی زبان است که به معلمان اجازه می‌دهد تا در حوزه‌های مختلف شامل زبان انگلیسی تدریس کنند.

Chegg Tutors: این وب‌سایت به معلمان امکان تدریس دروس مختلف از جمله زبان انگلیسی را فراهم می‌کند.

Ostadbank.com: نمونه ایرانی از سایت‌های تدریس آنلاین زبان و سایر دروس است که می‌توانید در بخش تدریس خصوصی زبان انگلیسیِ بصورت انلاین این سایت کلیک کرده و با ثبت‌نام در آن، از بین هزاران زبان‌آموز و دانش‌آموزی که برای درخواست معلم خصوصی به این پلتفرم وارد می‌شوند، شاگرد خصوصی جذب کنید.

برای همکاری با سایت تدریس زبان انگلیسی، اگر در جستجوی این سوال که برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی چه مدارکی لازم است؟ هستید، بهتر بوده قوانین و شرایط استخدام معلم خصوصی این پلتفرم‌ها را با دقت مطالعه کنید.

کدام یک از منابع تدریس خصوصی زبان انگلیسی برتر است؟

در استفاده از بهترین روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی، باید منابع تدریس خصوصی زبان انگلیسی را نیز شناخته و برای هر شاگرد خصوصی زبان متناسب با هدف آموزشی او، بهترین‌ منبع را معرفی کنید. برخی از زبان‌آموزان تنها می‌خواهند آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی را شروع کرده تا بعد از پایان جلسات، بهتر صحبت کنند.

برخی دیگر، کلاس معلم خصوصی زبان برای مهاجرت درخواست داده و می‌خواهند در یک بازه زمانی مشخص در تمام مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی، سطح زبان‌شان را ارتقا دهند. بنابراین هر زبان‌آموزی با یک هدف ویژه به سراغ یادگیری زبان انگلیسی می‌آید. بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی، فردی است که بتواند به درستی نیازسنجی کرده و با آگاهی از منابع تدریس خصوصی زبان انگلیسی، بهترین کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی را مختص به شاگرد خود انتخاب کند.

در ادامه به برخی از بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته شده است:

کتاب آموزش زبان انگلیسی از صفر و با سطح مبتدی:

  • English Grammar in Use تألیف Raymond Murphy

  • Basic English Grammar تألیف Betty Schrampfer Azar

  • Side by Side تألیف Steven J. Molinsky  و Bill Bliss: برای تقویت مهارت‌های مکالمه و گرامر

  • Oxford Picture Dictionary تألیف Jayme Adelson-Goldstein و Norma Shapiro

  • American English File تألیف Clive Oxenden و Christina Latham-Koenig

  • Cambridge English for Beginners تألیف Joanna Kosta و Joanna Swan

بهترین کتاب روش تدریس زبان انگلیسی با سطح متوسط

  • Speak English Like an American تألیف Amy Gillett: توجه به اصطلاحات و تلفظ زبان انگلیسی آمریکایی

  • Advanced Grammar in Use تألیف Martin Hewings

  • Word Power Made Easy تألیف Norman Lewis برای تقویت واژگان زبان انگلیسی

کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی در سطح پیشرفته

  • Advanced Vocabulary in Context تألیف Felicity O&#۳۹;Dell و Michael McCarthy

  • Communication Skills in American English (Speaking Naturally) تألیف Bruce Tillitt و Mary Newton Bruder: تمرین‌هایی برای تقویت مهارت‌های مکالمه زبان انگلیسی آمریکایی

  • : Advanced Business Vocabulary in Use تألیف Bill Mascull: برای توسعه واژگان تجاری و مهارت‌های کسب و کار

بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای موفقیت در کار تدریس خصوصی زبان، الهام گرفتن از الگو و شیوه بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی تکنیک موثری است. برای رشد و پیشرفت بیشتر می‌توانید از طریق همکاری با پلتفرم‌های معتبر تدریس خصوصی نظیر استادبانک (Ostadbank) و همکاری با برترین اساتید تدریس خصوصی این پلتفرم، راه‌ها و تکنیک‌های جذب موفق شاگرد خصوصی و تشکیل کلاس را بهتر دانسته و از آن بهره ببرید.

به طور معمول بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی نظیر استاد فرهاد حسین آبادی (دارای مدرک بین المللی CELTA و Train the Trainer از دانشگاه کمبریج (cambridgeenglish) از اساتید پنج ستاره استادبانک، برای هر شاگرد خصوصی در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین، شیوه تدریس متفاوتی دارند. در واقع بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی می‌داند اگر تخصص، مهارت و توانایی بالایی در تدریس و برقراری ارتباط با شاگرد داشته باشد و همچنین فیدبک و بازخورد‌های مثبت به زبان‌آموز را در حین آموزش فراموش نکند، می‌تواند کلاس را به خوبی برگزار کرده و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل خود را به راحتی افزایش دهد.

بنابراین برای موفقیت در روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی، بهتر است مهارت تدریس، تخصص و فن برقراری ارتباط موثر را تمرین کرده و با دادن فیدبک‌های مثبت و تشویق فراوان، شاگرد را به ادامه کلاس و تلاش برای یادگیری بیشتر دلگرم کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.