اینتکس فروشگاه تخت و تشک و استخر بادی

محصولات بادی اینتکس علاقه‌مندان زیادی دارند؛ از کودکان خردسال گرفته تا بزرگسالان میانسال، همگی عاشق انواع محصولات بادی مانند استخر بادی، تشک بادی، تخت خواب بادی و غیره هستند. این محصولات بهترین انتخاب برای تفریحات سالم و کم‌دردسرند، به همین دلیل فروشگاه‌های زیادی در ایران به‌صورت حضوری و آنلاین، این دسته از کالاها را به مشتریان ارائه می‌کنند. یکی از این فروشگاه‌ها، تهران اینتکس است که بهترین محصولات را برای مشتریان تدارک دیده تا از انتخاب خود کاملاً راضی باشند.

استخر بادی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از محبوب‌ترین وسایل تفریحی برای فصل تابستان، استخر بادی است. استخرهای بادی در ابعاد و اندازه‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند تا همهٔ افراد در هر سن‌وسالی، امکان استفاده از آن‌ها را داشته باشند. این محصولات اغلب در قالب مستطیل، مربع و دایره‌شکل تولید می‌شوند و از آنجایی که بدنهٔ چندلایه دارند، در شرایط اقلیمی متفاوت و اشعه‌های نور خورشید کاملاً مقاوم‌اند. در حال حاضر بهترین مرکز خرید استخر بادی، اینتکس است. این مجموعه انواع استخر بادی بزرگ، استخر بادی کودکان و غیره را در شکل و ابعاد گوناگون به مشتریان عرضه می‌کند.

استخرهای بادی اینتکس چه مزایایی دارند؟

فروشگاه اینتکس یکی از مجموعه‌های ایرانی است که به‌صورت تخصصی، درزمینهٔ فروش انواع استخر بادی، تخت خواب بادی، تشک بادی، قایق بادی و غیره فعالیت می‌کند. در حال حاضر مشتریان این مجموعه، به‌طور کامل از محصولات آن مطمئن هستند، زیرا می‌دانند اینتکس تنها محصولاتی باکیفیت را به مشتریان عرضه می‌کند. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای استخرهای بادی فروشگاه اینتکس عبارت است از:

  • تنوع بالا

تفاوتی ندارد آقا باشید یا خانم، چه سن‌وسالی داشته باشید یا وزنتان چقدر باشد. در هر حال این مجموعه یک استخر عالی بادی برای شما دارد. تنوع محصولات این فروشگاه بسیار بالاست و هرکسی می‌تواند با توجه به شرایط خود، از آن‌ها یک کالای بادی مناسب خریداری کند.

  • قیمت‌های ارزان

اگر می‌خواهید یک استخر بادی ارزان بخرید، بدون هیچ تردیدی باید سری به فروشگاه اینتکس بزنید. زمانی که هزینه‌ٔ محصولات این فروشگاه را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید، به قیمت عالی آن‌ها پی می‌برید. فروشگاه تهران اینتکس از همان ابتدای فعالیت‌اش، تمرکز اصلی خود را بر خدمات‌رسانی و برآورده کردن نیاز مشتریان قرار داده‌است، به همین دلیل قیمت محصولات خود را بسیار مناسب در نظر گرفته‌است.

  • کیفیت عالی

نقش کیفیت در محصولات بادی را نمی‌توان نادیده گرفت، به خصوص که این محصولات ظرافت بالایی دارند و ممکن است در اثر کوچک‌ترین اتفاقات، کیفیت اولیهٔ خود را از دست بدهند؛ اما هیچ جای نگرانی نیست، زیرا این فروشگاه کیفیت کالاها را نیز با دقت فراوان بررسی می‌کند و تنها به فروش استخر بادی اینتکس باکیفیت می‌پردازد. استخرهای بادی این فروشگاه همگی 3لایه هستند و از بهترین متریال تهیه شده‌اند. از این رو تا مدت‌ها مانند روز اول قابلیت استفاده دارند.

نکات خرید استخر بادی

اگر قصد دارید برای تفریح تابستانی خود یا فرزندتان یک استخر بادی عالی خریداری کنید، به چند نکته قبل از خرید توجه داشته باشید:

  • جنس

یکی از مهم‌ترین نکات در حین خرید محصولات بادی، جنس آن‌هاست. محصولات بادیِ باکیفیت، اغلب از pvc تولید شده‌اند. از این رو سبک و قابل‌حمل هستند. پس پیش از هرچیزی به این موضوع توجهٔ کافی داشته باشید.

  • برند

یکی دیگر از مهم‌ترین مسائل در هنگام خرید محصولات بادی، برند آن‌هاست. تقریباً همه می‌دانند که بهترین برند محصولات بادی، اینتکس است. این برند محصولاتی باکیفیت و در عین حال راحت و خوش‌قیمت را تولید می‌کند و مشتریان با اطمینان خاطر می‌توانند یکی از کالاهای آن را خریداری کنند. فروشگاه تهران اینتکس نیز یکی از نمایندگان اصلی فروش این برند است و تمام محصولات اورجینال آن را به مشتریان عرضه می‌کند.

  • ظرفیت

استخرهای بادی در ابعاد گوناگون تولید می‌شوند، به همین دلیل پیش از خرید، باید سایز استخر موردنظر خود را مشخص کنید. اگر برای آب‌تنی خانوادگی استخر می‌خواهید، باید سایز محصول نهایی بزرگ باشد.

پرفروش‌ترین استخرهای بادی اینتکس کدامند؟

استخرهای بادی گوناگونی وجود دارد که مورد توجهٔ مشتریان قرار گرفته‌اند و فروش بالایی هم دارند. ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به استخر بادی کودک طرح اقیانوس، استخر بادی مستطیلی بزرگ بست وی، استخر بادی کودک طرح دایناسور با آبپاش، استخر پیش‌ساختهٔ 10متری بزرگ، استخر پیش‌ساخته مدل فریمی گرد، استخر پیش‌ساخته فریمی مستطیلی 4متری بست و غیره اشاره کرد.

تشک بادی چیست؟

تشک بادی همان‌طور که از نامش پیداست، یک نوع تشک حجیمِ بادشده است که در سایز و اندازهٔ کوچک ارائه می‌شود. تشک‌های بادی از نظر ظاهری شباهت زیادی به تشک‌های معمولی دارند و تنها تفاوت آن‌ها این است که با باد پر شده‌اند. نکتهٔ دیگر این‌که تشک‌های بادی در هر مکانی قابل استفاده هستند و به‌راحتی نیز نصب یا جمع می‌شوند. اغلب افرادی که به کمپینگ و سفرهای ماجراجویانه علاقه دارند، از این تشک‌ها استفاده می‌کنند تا در حین سفر خود، مکانی مناسب برای خواب داشته باشند. فروشگاه اینتکس انواع تشک‌های بادی هم به مشتریان عرضه می‌کند.

تخت بادی چیست و چه کاربردی دارد؟

تخت خواب بادی هم یک تخت حجیم است که به جای تخت‌های عادی می‌توان از آن استفاده کرد. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تخت‌های عادی خود، برای همیشه از تخت‌های بادی استفاده کنند. تخت‌ بادی اغلب در اندازه‌های تک‌نفره و دونفره تولید می‌شوند و هرکسی می‌تواند با توجه به نیاز خود، از آن‌ها به‌صورت دائمی یا موقت استفاده کند.

تفاوت تخت بادی و تشک بادی

احتمالاً سوالی که حالا در ذهنتان ایجاد شده‌است، این است که تخت و تشک بادی چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. هرچند که این محصولات کاربردی یکسان دارند و هر دو برای خواب راحت‌تر افراد طراحی شده‌اند؛ اما از جهت‌های گوناگونی با یکدیگر متفاوت‌اند. در ادامه به بررسی تفاوت‌های آن‌ها می‌پردازیم:

کاربری

اولین و مهم‌ترین تفاوت بین تشک‌ها و تخت‌های بادی، در کاربردشان است. همان‌طور که تخت‌خواب و تشک‌های معمولی با یکدیگر متفاوت‌اند، تخت و تشک بادی هم اختلاف زیادی با یکدیگر دارند. برای درک بهتر این موضوع، می‌توانید به این موارد دقت کنید:

  • تخت‌های بادی قابل‌حمل نیستند و تنها در محیط خانه یا محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • تشک‌های بادی را در هر محلی می‌توان مورد استفاده قرار داد، زیرا به‌راحتی نصب و جمع می‌شوند.

  • تشک‌های بادی علاوه‌بر محیط خانه، برای استفاده در محیط‌های بیرونی مثل سفر و غیره هم مناسب‌اند.

  • تشک‌های بادی از تخت‌های بادی وزن کمتری دارند.

  • تخت‌خواب‌های بادی قابل حمل نیستند؛ اما تشک‌های بادی به‌راحتی جابه‌جا می‌شوند.

  • تشک‌ و تخت‌های بادی روش نصب گوناگونی هم دارند.

با این توضیحات متوجه شدید که تفاوت زیادی در کاربری این محصولات وجود دارد.

ابعاد

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های تخت و تشک بادی، ارتفاع آن‌هاست. تخت‌های بادی اغلب در ارتفاع 35 تا 56 سانتی‌متری و تشک‌های بادی در ارتفاع 10 تا 30 سانتی‌متری تولید می‌شوند. تفاوت ارتفاع این محصولات باعث شده‌است تا کاربری متفاوتی هم داشته باشند. برای مثال، تخت‌خواب‌های بادی مناسب استفاده در سفرهای تفریحی نیستند؛ اما تشک‌های بادی را به‌راحتی می‌توان در هر مکانی و حتی خارج از خانه استفاده کرد.

وزن

تفاوت دیگر تشک‌ها و تخت‌های بادی در وزن آن‌هاست. از آنجایی که تخت‌های بادی ابعاد بزرگ‌تری دارند، وزنشان هم بیشتر است، درنتیجه تنها در فضای بسته قابل استفاده هستند؛ اما تشک‌های بادی وزن کمی دارند و کاملاً قابل‌حمل‌اند.

روش نصب متفاوت

آخرین تفاوت تشک‌ها و تخت‌های بادی، در روش نصب آن‌هاست. تشک‌های بادی با استفاده از پمپ‌های دستی هم قابل نصب هستند؛ اما تخت‌های بادی را باید با پمپ‌های برقی نصب کرد. همین اختلاف کوچک نشان می‌دهد هر دو محصول با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

معرفی بهترین تشک‌های بادی

در حال حاضر محبوب‌ترین تشک‌های بادی در میان مشتریان موارد زیر هستند:

  • تشک کمپینگ یک‌نفره؛

  • تشک دونفرهٔ اینتکس با عرض 183؛

  • تشک یک‌نفرهٔ الیاف‌دار؛

این موارد جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات بادی فروشگاه تهران اینتکس هم به‌شمار می‌روند.

معرفی بهترین تخت‌های بادی

محبوب‌ترین تخت‌های بادی در میان مشتریان موارد زیر هستند:

  • تخت دونفرهٔ قهوه‌ای بست وی؛

  • تخت طبی دونفرهٔ برزنتی؛

  • تخت دونفره بالش‌دار بست وی؛

  • تخت‌خواب داخل ماشین؛

  • تخت خواب بادی دونفره با عرض 152؛

  • تخت خواب بادی بالش‌دار دونفره؛

  • تخت خواب بادی یک‌نفره مخمل با ارتفاع 38 سانتی‌متر.

به‌صورت کلی این محصولات جزو پرفروش‌ترین تخت‌خواب‌های بادی فروشگاه تهران اینتکس هم به‌شمار می‌آیند.

جمع‌بندی؛‌ خرید بهترین تخت، استخر، تشک بادی از اینتکس

فروشگاه اینتکس یکی از بهترین فروشگاه‌های محصولات بادی در ایران است که محصولات خود را به‌صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این فروشگاه کالاهای بسیار متنوعی را با کیفیت استثنایی به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین این فروشگاه تمامی محصولات بادی خود را با تضمین کیفیت و گارانتی مناسب برای مشتریان ارسال می‌کند تا آن‌ها از بابت خرید خود، اطمینان خاطر کافی داشته باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.