با هتل‌های 4 ستاره کیش آشنا شوید

در ادامه قصد داریم تا با بررسی هتل‌های ۴ ستاره کیش مانند: هتل لیلیوم کیش، هتل فلامینگو، هتل گامبرون کیش، هتل وسرینت مریم و موارد دیگری شما را برای انتخاب هتل همراهی کنیم. قطعا کیفیت خدمات یک هتل در میزان مطلوب‌بودن سفر تاثیر‌گذار خواهد بود، بنابراین به خوبی نسبت به آن توجه کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هتل در کیش باید داشته باشد چیست؟

در اولین قدم برای آشنایی با هتل‌های 4 ستاره کیش به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در زمان انتخاب هتل باید به آن‌ها توجه داشته باشید می‌پردازیم. این موارد به صورت کلی عبارت‌اند از:

  • موقعیت مکانی: هتل باید در موقعیتی باشد که امکان دسترسی آسان به اماکن تفریحی، بازار‌های محلی و دیگر جاذبه‌های گردشگری را فراهم کند.

  • امکانات اتاق: اتاق‌های هتل باید دارای تمامی امکانات رفاهی مانند بالکن، تلویزیون، تهویه مطبوع، سرویس اینترنت، مینی بار و... باشند.

  • امکانات هتل: هتل باید امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران و مواردی از این دست را در اختیار مهمانان قرار دهد.

  • خدمات رفاهی: هتل باید خدماتی مانند خدمات پذیرایی مجلل، خدمات اتاق 24 ساعته، خدمات شستشو و نظافت لباس، خدمات تور و مشاوره گردشگری و خدمات رزرو بلیت جابه‌جایی را در اختیار مهمانان قرار دهد.

  • کیفیت غذا: رستوران هتل باید غذا‌های با کیفیت و متنوعی را ارائه کند تا مهمانان بتوانند بهترین تجربه را در زمینه تغذیه داشته باشند.

  • قیمت مناسب: هتل باید قیمتی مناسب را برای ارایه خدمات خود در نظر بگیرد، یکی از مهم‌ترین پارامتر‌ها در جریان هر مسافری هزینه‌های سفر است.

بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش کدام‌اند؟

در این بخش قرار است همراه با شما به بررسی وضعیت برخی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش بپردازیم و در پایان نتیجه بگیریم کدام یک از آن‌ها برای سفر مناسب‌تر است؟

برخی از معروف‌ترین این هتل‌ها عبارت‌اند از:

  • هتل لیلیوم کیش

  • هتل فلامینگو کیش

  • هتل گامبرون کیش

  • و...

هتل لیلیوم کیش

یکی از بهترین گزینه‌ها در بین هتل‌های 4 ستاره کیش برای مسافران هتل لیلیوم کیش است. این هتل در سال 1397 به مرحله بهره‌برداری رسیده است و به عنوان یک هتل تازه تاسیس و نو در حال خدمت‌رسانی است. از دیگر ویژگی‌های هتل لیلیوم کیش می‌توان به سالن بدنسازی، فروشگاه داخل هتل، سالن کنفرانس، ترنسفر رایگان و... اشاره کرد. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بهترین حالت قرار دارد به گونه‌ای که از جانب بخش شرقی هتل مشرف به دریا هستید و از جانب بخش غربی مشرف به شهر زیبای کیش. شما می‌توانید اقامت خود را در یکی از 8 طبقه هتل رزرو کنید. در مجموع هتل لیلیوم کیش یک مقصد ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال اقامتی راحت و لذت‌بخش در جزیره کیش هستند.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو ساختمانی 4 طبقه در ساحل جزیره کیش با مساحت 27000 متر مربع است. این هتل در سال 1385 ساخته شده است و همچنین دارای 100 ویلا است که در سال 1373 ساخته شده‌اند. هتل فلامینگو دارای امکانات رفاهی مختلفی از جمله رستوران با غذا‌های ایرانی و بین‌المللی، کافه و سالن کنفرانس است. فضای سرسبز و آب‌نما‌های اطراف هتل، محیطی آرام و دلپذیر را برای میهمانان فراهم کرده است. ذکر این نکته ضروری است که ورودی هتل دارای چندین پله است. علاوه بر این موارد، هتل امکانات اضافی مانند استخر، سالن بدنسازی و خدمات ترنسفر رایگان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در طول اقامت خود از آن لذت ببرند.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون در موقعیت میدان ساحل جزیره کیش واقع شده است و در آذرماه سال 1395 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این هتل از دو ساختمان جدا به نام‌های A و B تشکیل شده است که در مجموع دارای 160 اتاق و سوئیت راحت و مجهز می‌باشند. ساختمان A دارای چهار طبقه و 88 اتاق است در حالی که ساختمان B دارای 6 طبقه و 72 اتاق است. اتاق‌های هتل منظره‌ای خیره‌کننده از خلیج فارس دارند که اقامتی دلپذیر را برای مهمانان فراهم می‌کند. علاوه بر این، موقعیت هتل دسترسی آسان به جاذبه‌های محبوب جزیره کیش مانند ساحل نیلگون و مراکز خریدی؛ مانند مریم، ونوس و مرجان را فراهم می‌کند. کارکنان هتل تلاش می‌کنند تا اقامتی آرام و راحت را به مهمانان ارائه دهند. این هتل همچنین مجموعه‌ای از امکانات از جمله فروشگاه داخل هتل، ترنسفر رایگان و سالن کنفرانس را دارا است.

رزرو هتل و پرواز کیش با فلای تودی

مجموعه فلای تودی به صورت تخصصی در زمینه رزرو هتل‌های داخلی و پرواز‌های داخلی فعالیت دارد. به این منظور شما در صورتی که قصد سفر به جزیره کیش را داشته باشید می‌توانید با مراجعه به سایت فلای تودی، اقدام به بررسی ویژگی و قیمت پرواز‌های مختلفی کنید و تمامی فرایند خرید بلیت خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. به غیر از این مورد فلای تودی در زمان حضورتان در کیش نیز همراه با شما خواهد بود. شما با کمک سایت فلای تودی قادر هستید تا بین هتل‌های حاضر در کیش مقایسه داشته باشید و بر اساس نیازتان بهترین هتل را رزرو و در تاریخ مقرر از خدمات آن استفاده کنید.

مهم‌ترین مزایایی که استفاده از خدمات فلای تودی برای شما به همراه خواهد داشت شامل: عدم جا به جایی فیزیکی برای خرید بلیط یا رزرو هتل، بررسی و مقایسه انواع پلن‌های در دسترسی به صورت آنلاین، دسترسی به طرح‌های مختلف در لحظه و... است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.