به جز زمانی که باتری ماوس شما در بدترین زمان ممکن تمام میشود. بنابراین خرید باتری شارژی یا غیر قابل شارژی که برای ماوس بی سیم خود تهیه می کنید تا از سناریوی فوق جلوگیری نمایید بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه در حین استفاده از ماوس بی سیم نگران تمام شدن باتری آن نباشید، فکر کردیم بد نیست توضیحی درباره نحوه عملکرد، بهترین باتری برای موس بی سیم و تکنیک های افزایش عمر آن را برایتان شرح دهیم.

چرا خرید یک باتری قابل اعتماد برای ماوس بی سیم مهم است؟

شاید تعجب کنید که چرا باتری های قابل اعتماد برای ماوس بی سیم بسیار مهم هستند؟ آیا ارگونومی و راحتی یک ماوس بی سیم برای کاربر مهمتر از باتری آن نیست؟ واقعیت این است که در حالی که این عوامل نیز بسیار مهم هستند، یک ماوس بی‌سیم نمی‌تواند بدون مجموعه‌ای از باتری‌ها به درستی کار کند.

عموم مردم از محصولات تولید شده توسط شرکت آلمانی Varta لذت می برند، زیرا دارای ویژگی هایی مانند ولتاژ و ظرفیت بالا، سرعت تخلیه باتری کم و نمادهای بسیار مفید و قابل درک روی بسته بندی باتری (شامل اطلاعاتی مانند اندازه، ترکیب شیمیایی، تاریخ انقضا و…) است.

 بهترین فروشگاه تخصصی فروش بهترین باتری برای موس بی سیم کدام است؟

فروشگاه اینترنتی انارام که توانسته انواع باطری های برند وارتا را در اختیار مشتریان قرار دهد در حال حاضر تنها محل خرید و فروش انواع باتری های پرکاربرد برند وارتا آلمان اعم از باطری شارژی در انواع قلمی و نیم قلمی مناسب برای انواع موس بی سیم، باتری کتابی و… می باشد. فروشگاه اینترنتی انارام در سال 1400 شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی به دلیل عرضه کالاهای متمایز و برتر در بین رقبا و مشتریان خود به شهرت رسیده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و راهنمایی و خرید باتری قلمی می توانید با شماره 02187185450 تماس گرفته و یا به سایت ما به آدرس anaram/ مراجعه نمایید.

ورتا

استفاده از باتری های قابل شارژ را در نظر بگیرید

اگر شما هم مثل من هستید، اولین باتری های قابل شارژی که در بازار ظاهر شدند را به یاد دارید. اکنون باتری های قابل شارژ راه طولانی را طی کرده اند و اکنون به راحتی به اندازه باتری های لیتیومی یا قلیایی معمولی قابل اعتماد هستند. آنها می توانند چندین سال قبل از اینکه نیاز به دور انداختن آنها داشته باشید شارژ شوند. بنابراین شما هزینه های خود را کاهش می دهید و برای کمک به زمین تلاش می کنید.

فراموش نکنید که ماوس بی سیم شما به یک جفت باتری شارژ شده نیاز دارد، بنابراین حداقل 6 باتری قابل شارژ در اندازه دلخواه در هر زمان در دسترس داشته باشید. برای خرید باتری شارژی در ظرفیت های گوناگون مناسب با نوع ماوس بی سیم تان میتوانید به فروشگاه اینترنتی آنارام مراجعه نمایید.

طول عمر باتری های ماوس بی سیم چقدر است؟

این معمولا اولین سوالی است که مردم می پرسند. به خصوص اگر متوجه شوند که باتری های ماوس خود را هر ماه یک بار عوض می کنند. در واقع طول عمر باتری موس بیسیم اساساً به میزان استفاده از آن در طول روز برمی گردد. استفاده از ماوس برای ساعات بیشتر در روز، طول عمر باتری را کاهش می دهد. با این اوصاف، ماوس در واقع انرژی زیادی مصرف نمی‌کند. . همچنین پیشنهاد می شود برای خرید بهترین باتری قلمی برای موس بیسیم میتونید به سایت آنارام، صفحه https://anaram.shop/category/battery/aa-size/ مراجعه نمایید.

چگونه بفهمم موس من به باتری جدید نیاز دارد؟

اولین نشانه ای که نشان می دهد باتری های شما از کار می افتند، رفتار نامنظم ماوس است. ممکن است وصل شده و سپس قطع شود و یا پاسخ دادن به حرکات دست بیشتر از حد معمول طول بکشد. گاهی اوقات نیز واقعاً واضح است - ماوس کار نمی کند و وقتی آن را روی سنسور نوری می چرخانید تاریک می شود.

می توانید با انجام کارهای زیر مراقب میزان باتری ماوس خود در ویندوز باشید. روی Start کلیک کنید -> Run را تایپ کنید -> "main.cpl" را تایپ کنید و "Enter" را فشار دهید. این شما را به کادر محاوره‌ای ویژگی‌های ماوس در ویندوز می‌آورد. می‌توانید سطح باتری را در اینجا بررسی کنید تا در مورد زمانی که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد هشدار قبلی داشته باشید.

نحوه عملکرد موس بیسیم به چه صورت است؟

امواج رادیویی توسط موس های بی سیم برای ارسال دستورات ماوس به کامپیوتر استفاده می شود. اگرچه موس های کامپیوتری بی سیم معمولاً به یک فرستنده (ماوس) و گیرنده (دانگل USB) نیاز دارند، اما برخی از آنها نیز از فناوری های پیشرفته مانند بلوتوث نیز استفاده میکنند.

ماوس های بی سیم در واقع با باتری کار می کنند. آنها در برخی شرایط از باتری های قلمی و نیم قلمی غیرقابل شارژ و در برخی دیگر از باتری های قلمی قابل شارژ استفاده می کنند. به همین دلیل، بسیار مهم است که یک باتری ماوس قابل اعتماد از یک شرکت معتبر و باکیفیت مانند نمایندگی محصولات شرکت وارتا تهیه کنید.

نکات مهم برای افزایش عمر باتری ماوس بی سیم

نکات مهم برای افزایش عمر باتری ماوس بی سیم

باتری‌های شارژی به دلیل عمر طولانی‌تر نسبت به باتری‌های معمولی و سازگاری با محیط زیست، سال‌ها بدون نیاز به تعویض نیازهای شما را برآورده میکنند. اگر عمر باتری ماوس بی سیم شما نیز محدود است و به زودی تمام می شود، دانستن چند ترفند برای افزایش عمر آن ضرری ندارد تا بتوانید با استفاده از آنها در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

در صورت عدم استفاده از ماوس بی سیم آن را خاموش کنید.

روی هر مدل ماوس یک سوئیچ برای خاموش کردن آن وجود دارد. اما اگر بعد از استفاده از ماوس اغلب فراموش می‌کنید که کنار بگذارید، می‌توانید تنظیمات «System Shutdown» و «System Logoff» را برای تنظیم یک پیام صوتی خودکار برای خاموش کردن ماوس تغییر دهید.

برای افزایش طول عمر باتری ماوس از پدهای موس رنگی استفاده کنید.

هنگام استفاده  از پدهای ماوس تیره، حسگر ماوس باید سخت‌تر از حد معمول کار کند. از آنجایی که این سنسور مهمترین بخش ماوس است، استفاده از آن عمر باتری ماوس بی سیم را کاهش می دهد. ماوس را به منبع سیگنال نزدیکتر کنید.

ماوس بی سیم از چه نوع باتری استفاده می کند

ماوس بی سیم از چه نوع باتری استفاده می کند

بهترین فناوری باتری های قلیایی هستند زیرا نه تنها عمر طولانی تری دارند بلکه انرژی مورد نیاز برای تامین انرژی ماوس را نیز تولید می کنند. بنابراین، بهتر است فقط یک برند معتبر و شناخته شده را برای تهیه باتری های نیم قلمی و قلمی مناسب برای انواع موس های بی سیم انتخاب کنید. توصیه می شود از استفاده از چندین مارک در یک ماوس خودداری کنید.

بهترین باتری قلمی برای موس بی سیم

باتری قلمی وارتا به دو صورت شارژی و غیرقابل شارژ ساخته شده و برای تامین انرژی انواع دستگاه های الکترونیکی از جمله صفحه کلید بی سیم و موس شناخته شده است. بهترین نمونه ها برای استفاده در موس ها و کیبوردهای بی سیم شامل باتری قلمی قابل شارژ و باتری Longlife Power برند Varta است. شما میتوانید علاوه بر آنالیز ویژگی ها و کیفیت آن ها، خریدی ساده و بدون دردسر را از فروشگاه آنارام تجربه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.