معرفی مجموعه فولاد جهان مهر

مجموعه فولاد جهان مهر از سال 1350 فعالیت خود را از منطقه شاپور تهران ( خیابان قزوین فعلی) در زمینه تهیه و تامین انواع آهن آلات ساختمانی مانند تیرآهن معمولی ، میلگرد، لوله گاز و... آغاز کرد. پس از گذشت ۲۷ سال و تاسیس بازار آهن شادآباد تهران، ضمن استقرار در بازار آهن، حوزه کاری خود به سایر بخش ها مانند صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، و امکان تمامی اقلام فولادی نظیر لوله مانیسمان بدون درز، فلنج و اتصالات، تیرآهن هاش، شیرآلات و … را برای مشتریان خود فراهم نمود.

این مجموعه به صورت رسمی در سال ۱۳۸۹ شرکت فولاد جهان مهر را ثبت نموده است و با ارائه فاکتور رسمی و واردات مستقیم از چین، ترکیه و اروپا سعی بر تامین نیازهای مشتریان معتبر خود نموده است.

در سال ۱۳۹۴ با توجه به گسترش اینترنت و نیاز مشتریان به دسترسی سریعتر قیمت، سایت شرکت فولاد جهان مهر به آدرس jamsteelco راه اندازی شد و ضمن ارتباط بهتر با مشتریان، به ارائه مشاوره فنی خرید رایگان توسط تیم مهندسی مجموعه از طریق تلفن 88654200-021 به مشتریان ارائه نموده است.

این شرکت با پشتوانه تجربه نیم قرنی خود در تامین انواع مقاطع فولادی، ورق آلیاژی و لوله فولادی مورد استفاده در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، ماشین سازی، کشتی سازی، ساختمانی و...، و تلاش برای تامین متریال مورد نیاز این صنایع در کوتاهترین زمان و با مناسبترین قیمت از کارخانجات و برند های معتبرایرانی و خارجی، همچنین اخذ و ارائه گواهینامه بین المللی از این کارخانجات، هم‌اکنون یکی از مهمترین تامین کنندگان مقاطع آهن و فولاد کشور محسوب می‌گردد.

 در ادامه نکات مهم برای خرید لوله کربن استیل مانیسمان بدون درز به قیمت روز را اشاره می کنیم و پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت لوله مانسیمان و لوله سیاه با تلفن 88654200-021 تماس بگیرید.

لوله مانیسمان

نکات مهم برای خرید لوله مانیسمان بدون درز

لوله مانیسمان بدون درز کربن استیل ( به انگلیسی seamless carbon steel pipe ) یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع لوله فلزی است. لوله مانیسمان برخلاف بسیاری از لوله‌ها، به صورت مستقیم از آلیاژ فولادی و بدون هیچگونه جوشکاری تولید می‌شود. از این رو دارای ساختاری یکپارچه، یکدست و بدون هیچ گونه درز و شکافی است. این ویژگی باعث شده تا لوله مانیسمان بدون درز، استحکام و مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر لوله‌ها داشته باشد.

رده لوله مانیسمان چیست؟

رده لوله مانیسمان ( Seamless Schedule ) یک نوع پارامتر برای دسته بندی و روشی برای مشخص کردن نوع لوله بدون درز است. در محاسبه و نامگذاری رده ها، فاکتورهایی نظیر میزان تحمل تنش، جنس، قابلیت‌ها و ویژگی‌های لوله مؤثر است. در نتیجه این موادر در رده بندی لوله ها نقش مهمی ایفا می کنند.

رده لوله را می توان نوعی معادل برای اسکجول لوله و تعیین مشخصات فنی دانست، لوله مانیسمان رده ۴۰ و لوله مانیسمان رده ۲۰ از جمله رده های مهم و پرکاربرد هستند.  برای مشاهده تفاوت لوله مانیسمان رده ۴۰ و رده ۲۰ >>اینجا کلیک کنید<<

کاربرد لوله مانیسمان بدون درز

  • مورد استفاده در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز. لوله مانیسمان برای خطوط انتقال گاز، لوله نفت و تأسیسات بسیار پرکاربرد هستند.

  • صنایع مهم و پرفشار نظیر کشتی سازی، تجهیزات دریایی، ساخت ماشین آلات، هوافضا و خطوط برق.

  • خطوط انتقال آب، مخازن هیدروژن، مخازن تحت فشار و انواع دیگ بخار

  • قابلیت استفاده لوله مانیسمان در سیستم ها و تجهیزات هیدرولیک به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و شرایط محیطی مختلف.

  • مورد استفاده در لوله کشی گاز، گلخانه ها، آتش نشانی و صنایع تبدیلی

  • صنایع مختلفی از قبیل صنایع غذایی، دارویی، خودروسازی و …

     

استاندارد لوله مانیسمان

استاندارد لوله مانیسمان

لوله فولادی وارداتی در کنار رعایت استانداردهای روز دنیا، ممکن است معیارهای خاصی نیز در تولید داشته باشند. این معیارهای خاص با توجه به برند و کشور سازنده می تواند متفاوت باشد. اگر داشتن نوعی استاندارد یا ضابطه خاص مدنظرتان است، حتماً پیش از خرید از وجود آن مطلع شوید.

  • ASTM A106 که برای استفاده در موارد با دمای بالا مناسب است.

  • ASTM A179 که دارای کربن کمتری است و اغلب برای کندانسرها استفاده می‌شود.

  • ASTM A192 که معمولا برای دیگ‌ بخار استفاده می‌شوند.

  • GB 3087 که معمولا برای بویلر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • API ۵L برای لوله کشی هایی که نیاز به تست گاز یا تاییدیه اداره گاز می باشد.

تفاوت لوله مانیسمان وارداتی با لوله مانیسمان تولید داخل

  • لوله مانیسمان اهواز و کاوه دقیق فقط رده ۴۰ در بازار موجود است ولی در لوله مانیسمان وارداتی چین همه سایز ها در همه رده ها در بازار موجود است. برای مثال لوله مانیسمان اهواز سایز ۶ اینچ به بالا موجود ندارد.

  • لوله مانیسمان چینی به دلیل داشتن لایه لاکی دیرتر زنگ می خورد ولی لوله مانیسمان اهواز یا کاوه این لایه را ندارد و امکان زنگ خوردگی اش زودتر می باشد.

  • لوله بدون درز سایز بالا فقط چینی می باشد.

  • معمولا لوله مانیسمان اهواز دارای گوشت یک نواخت نمی باشد و سنگین تر می باشد ولی لوله مانیسمان چینی دارای گوشت یکنواخت می باشد.

قیمت لوله مانیسمان وارداتی و ایرانی

یکی از فاکتورهای کلیدی و مؤثر بر قیمت لوله مانیسمان، قیمت جهانی فلزات به ویژه فولاد است. طبیعتاً آهن به عنوان یکی از فلزات استراتژیک و مهم جهانی است. لذا قیمت آن بر تولیدات مختلف از جمله انواع لوله مانیسمان اثرگذار است.

نوسانات نرخ ارز باتوجه به شرایط اجتماعی و سیاسی کشور، از دیگر موارد مؤثر بر قیمت لوله مانیسمان است. این امر در لوله مانیسمان وارداتی به دلیل ارتباط با کشورهای خارجی و وارد کردن تولیدات، اثر بیشتری دارد.

لوله مانیسمان سبک یا سنگین از پارامترهایی است که وزن لوله و مشخصات فنی را تغییر می‌دهد. لوله های سبک معمولاً هزینه و قیمت خرید کمتری نسبت به لوله های مانیسمان سنگین دارند. همچنین با افزایش سایز، ضخامت و قطر لوله مانیسمان، قیمت خرید لوله افزایش می یابد.

سایر ویژگی ها و مشخصات خاص لوله مانیسمان نظیر پوشش گالوانیزه یا ضد زنگ نیز مؤثر است. این موارد به دلیل ایجاد ارزش افزوده، اغلب قیمت بالاتری نسبت به نمونه های ساده هم‌رده ایجاد می‌کند.

خرید از مرکز فروش لوله مانیسمان معتبر، کلید تهیه محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه است. اگر به‌دنبال خرید لوله مانیسمان قیمت مناسب هستید، سعی کنید از مراکزی که ارتباط مستقیم با واردکننده دارند، کسب خدمات نمایید.

از مهمترین فاکتورهای مؤثر بر قیمت لوله مانیسمان

  • روش تولید

  • سایز و ضخامت لوله

  • برند تولید کننده

  • نوسانات قیمت ارز و قیمت جهانی فلزات

  • میزان عرضه و تقاضا

  • هزینه های مربوط به حمل و ارسال

خرید لوله مانیسمان وارداتی و ایرانی

شرکت فولاد جهان مهر از جمله شرکت های باسابقه در زمینه تهیه و فروش انواع لوله مانیسمان و آهن آلات است. همکاری با برندهای شناخته شده و معتبر داخلی و انواع واردکننده از اروپا و چین، نشانه‌ای از اعتبار این شرکت است.

فولاد جهان مهر با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه فروش انواع لوله و اتصالات، امکان خرید لوله مانیسمان وارداتی و ایرانی را فراهم کرده است. ارسال به سراسر کشور و تضمین بهترین قیمت در طول پروژه، از دیگر مزایای فولاد جهان مهر است. شما عزیزان برای مشاوره تخصصی و آگاهی از قیمت روز لوله مانیسمان وارداتی و ایرانی، می‌توانید با تلفن ۰۲۱-۸۸۶۵۴۲۰۰ بگیرید.

خرید لوله مانیسمان وارداتی و ایرانی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.