قیمت آهن؛ میلگرد و تیرآهن امروز – 7 خرداد 1402

به گزارش آهن اسپات (ahanspot) امروز ۷ خرداد ۱۴۰۲ به طور میانگین شاهد کاهش ۰.۴ درصدی قیمت میلگرد هستیم. اما قیمت انواع پروفیل و قوطی همچنان ثابت و نسبت به دیروز تغییر محسوسی در قیمت آنها مشاهده نمیشود.

لیست قیمت میلگرد امروز

سرمایه‌گذاران و افراد فعال در صنعت ساخت‌وساز، باید توجه ویژه‌ای به نوسانات قیمت‌های هر روز انواع آهن آلات و مصالح داشته باشند. آن‌ها باید به‌دقت بازار مصالح ساختمانی را مورد ارزیابی قرار دهند و از گزینه‌هایی با سودهی بیشتر و همچنین کیفیت بالا، برای ساخت‌وساز استفاده کنند.

حجم بالای استفاده از میلگرد باعث شده که قیمت میلگرد یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت سازه باشد. بنابراین روند تغییرات قیمت میلگرد از اهمیت بالایی برای کسانی که در این حوزه فعال هستند، برخوردار است.

خرید میلگرد با قیمت مناسب

برای خرید میلگرد نیز باید به نکات و ویژگی‌های مختلف توجه داشته باشید تا بهترین نمونه را متناسب به نیاز سازه به کار ببرید.

  • میلگرد موردنظر باید از انعطاف مناسبی برخوردار باشد و بتواند در شرایطی مانند بروز بلایای طبیعی، حین قرار گرفتن در معرض واکنش‌های شیمیایی و غیره، مقاومت مناسبی داشته باشد.
  • میلگرد مورد استفاده باید در دماهای بالا، به‌طور استاندارد عمل کرده و در برابر آتش مقاومت بالایی داشته باشد.
  • میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان، نیشابور، فایکو پرشین، بنال و کویر کاشان از بهترین تولیدکننده‌های میلگرد در ایران هستند.

تحلیل بازار میلگرد امروز ۷ خرداد

میلگرد میانه آذربایجان،  دیروز با قیمت 263,400 ریال در بازار آهن معامله شد، اما امروز قیمت میلگرد میانه در سایزهای مختلف با کاهش 0.4% به 262,400 ریال رسید. همچنین قیمت امروز میلگرد آریان فولاد نیز نسبت به دیروز کاهشی گزارش شده است.

همچنین شما میتوانید با مشاهده جدیدترین لیست امروز در آهن اسپات و استعلام لحظه ای قیمت میلگرد و سایر آهن آلات، تحلیل درستی از نوسانات بازار آهن داشته باشید.

جدول قیمت امروز میلگرد میانه آذربایجان

در جدول زیر قیمت امروز میلگرد میانه را با احتساب ۹% مالیات بر ارزش افزوده مشاهده میکنید.

Capture

قیمت تیرآهن امروز

تیرآهن یکی از مقاطع مهمی که در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. خرید این محصول به دلیل اهمیت بالایی که در اجرای پروژه‌های ساخت‌وساز دارد، از اهمیت ویژه‌ای برای مهندسان و پیمانکاران برخوردار است.

در سال‌های اخیر ما شاهد افزایش بی‌سابقه قیمت تیرآهن بوده‌ایم که این امر در حال حاضر سبب شده تا برای خرید این محصول بودجه بالایی در نظر گرفته شود. همچنین لازم به ذکر است که نوسانات گسترده قیمت روز این محصول نیز در دوچندان شدن حساسیت این موضوع نقش داشته است.

کارخانه ذوب‌آهن اصفهان از شناخته‌ترین و بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان این مقطع فولادی است. اکثر افرادی که در حوزه‌های صنعتی یا ساختمانی فعالیت دارند، کیفیت محصولات این شرکت را تأیید می‌کنند. تولید باکیفیت و بر اساس جدول استاندارد اشتال، این کارخانه را به‌عنوان بهترین عرضه‌کنندة محصولات فولادی اعم از تیرآهن تبدیل کرده است.

شرکت ذوب‌آهن اصفهان، تیرآهن را در انواع مختلف  IPE ,  IPB و INP  به بازار عرضه می‌کند؛ همچنین سایز تیرآهن‌های تولیدی این کارخانه به‌صورت 14،12، 16، 18، 20،22، 24، 27 و 30 است.

برای مشاهده لیست کامل امروز در آهن اسپات، کافیست به وبسایت این مجموعه به آدرس مراجعه نمایید تا علاوه بر آشنایی با تحلیل بازار آهن به صورت روزانه، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

تحلیل بازار تیرآهن امروز ۷ خرداد

از ابتدای هفته جاری شاهد کاهش قیمت تیرآهن ذوب آهن بودیم. اما به طور کلی به نسبت روزهای گذشته شاهد کاهش قیمت تیرآهن ذوب از 1.6% تا 3% در سایزهای مختلف بودیم. در این میان با توجه به ثبات قیمت تیرآهن فایکو ساری و مرغوبیت آن، اکثر سایزهای این تیر باتقاضای بالا مواجه بود.

لیست قیمت تیرآهن امروز ذوب اصفهان

Capture1

لیست قیمت ورق سیاه امروز ۷ خرداد

هرچند امروز شاهد کاهش میلگرد و تیرآهن در بازار بودیم، اما قیمت ورق سیاه با ثبات و بدون تغییر قیمت در مقایسه با روزهای گذشته گزارش شده است. در جدول زیر لیست قیمت ورق سیاه  به صورت رول و تحویل کارخانه فولاد مبارکه را مشاهده می‌کنید.

مبارکه انبار تهران

جدول قیمت پروفیل امروز  

به نقل از کارشناسان آهن اسپات به طور کلی قیمت انواع پروفیل به نسبت روزهای گذشته با کاهش قیمت مواجهه بود. قیمت پروفیل صنعتی اصفهان را در جدول زیر مشاهده میکنید.

قیمت پروفیل

پیش بینی می‌شود در هفته جاری شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها توأم با برخی نوسانات نه چندان محسوس باشیم. بنابراین قیمت امروز انواع میلگرد، تیرآهن و پروفیل ساختمانی و صنعتی با روندی ثابت پیش خواهد رفت.  در هر حال طی روزهای اخیر با توجه به ثبات بازار ارز، شاهد ثبات بازار آهن و افزایش خرید انواع آهن آلات نیز خواهیم بود.

منبع : آهن اسپات (Ahanspot

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.