تجربه متفاوت خرید آنلاین در فروشگاه تجهیزات پزشکی رومیس

خرید آنلاین ابزار جراحی

 با وجود تأمین‌کنندگان بسیار و گستره‌ای از محصولات با کیفیت و قیمت‌های متفاوت، انتخاب ابزار مناسب در برخی موارد چالش‌برانگیز است. همچنین، به دلیل مشغله بالای جراحان، خرید حضوری ابزار جراحی وقت‌گیر است و به همین دلیل فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات پزشکی و ابزار جراحی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

اما باید توجه داشت که خرید اینترنتی نیز دارای مزایا و معایبی است که بر تجربه خرید اینترنتی تأثیر می‌گذارند. در ادامه برخی از معایب فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات پزشکی ذکر شده است.

نبود تنوع در محصولات

جراحان جهت انجام عمل‌های خود به طیف گسترده‌ای از ابزارهای جراحی نیاز دارند. یکی از مشکلات اساسی برخی از فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات پزشکی، تنوع پایین محصولات ارائه شده است که باعث می‌شود انتخاب محصول مناسب برای جراحان چالش برانگیز شود.

نبود اطلاعات کافی

عدم ارائه اطلاعات کافی درباره محصول یکی از مشکلات مهم فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات پزشکی است که باعث کاستی در ایجاد اعتماد نسبت به محصول مورد نظر می‌شود و فرآیند خرید ابزار جراحی را با چالش همراه می‌کند.

عدم تطابق کالای ارسالی

ابزارهای جراحی دارای مشخصات فنی متنوعی می‌باشند که هر تغییر در هر یک از این مشخصات می‌تواند کاربرد آن ابزار را به کلی تغییر دهد. به عنوان مثال یک سوزنگیر با طول 11 سانتیمتر و یک سوزنگیر با طول 20 سانتیمتر کاربردهای مختلفی دارند. در برخی از مواقع، کالای ارسال شده از سمت فروشگاه با کالای خریداری شده از نظر مشخصات فنی متفاوت است که این مساله باعث می‌شود که محصول خریداری شده قابل استفاده نباشد و منجر به عودت و تعویض کالا و در نتیجه سپری شدن زمان زیادی شود.

تاخیر در ارسال

بعضی از مواقع پزشکان برای یک جراحی برنامه‌ریزی شده، اقدام به خرید ابزار جراحی می‌کنند تا به موقع در اختیارشان قرار گیرد. در این شرایط، تأخیر در ارسال کالا می‌تواند به مشکلات زیادی برای پزشک منجر شود و باعث از بین رفتن فرصت استفاده از ابزار در جراحی شود. این مشکل می‌تواند باعث شود که پزشک برای همیشه از خرید اینترنتی صرف نظر کند.

طبقه‌بندی نامشخص کالا

همان‌گونه که پیشتر ذکر شد، ابزارهای جراحی دارای تنوع بسیار زیادی هستند. در صورتی که در فروشگاه اینترنتی دسته‌بندی دقیق و تخصصی از محصولات وجود نداشته باشد، خریدار برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود به صرف زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد و این مساله در تجربه خرید کاربر بسیار تأثیرگذار است و ممکن است کاربر را از خرید غیرحضوری منصرف کند.

فروشگاه رومیس، نسلی نو از فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات پزشکی

تیمی متشکل از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و خبرگان بازار تجهیزات پزشکی جهت رفع معایب موجود و ارائه خدمات متمایز  گرد هم جمع شده و رومیس را خلق کردند. هدف رومیس ارائه خدمات متفاوت، ایجاد تمایز و جلب رضایت حداکثری جامعه محترم پزشکی می‌باشد. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های رومیس ذکر شده است.

فروشگاه رومیس، نسلی نو از فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات پزشکی

اطلاعات جامع کالا

فروشگاه رومیس سعی دارد تا تمامی محصولات خود را همراه با مشخصات کامل کالا و توضیحات مورد نیاز ارائه دهد. لازم به ذکر است توضیحات ارائه شده همواره در حال تکمیل و بروزرسانی می‌باشند.

دسته‌بندی کالاها

در فروشگاه تجهیزات پزشکی رومیس، ابزارهای جراحی به دو  صورت تقسیم می‌شوند که این تقسیم‌بندی به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی ابزارهای مورد نیاز خود را بیابند. در دسته‌بندی اول، ابزارها بر اساس نوع ابزار دسته‌بندی می‌شوند و در دسته‌بندی دوم، ابزارها بر اساس تخصص مرتبط با آن‌ها طبقه‌بندی می‌شوند.

ارسال به موقع کالا

یکی از اصول اساسی و مهم فروشگاه تجهیزات پزشکی رومیس، تأمین سریع و ارسال به موقع کالاها به خریداران است. در این فروشگاه، کالاهای خریداری شده معمولا در همان روز ارسال می‌شوند و کالاهای ارسال به شهرستان‌ها نیز حداکثر ظرف یک الی دو روز پس از ارسال به دست مشتریان می‌رسند.

طیف وسیع ابزار جراحی

رومیس یک فروشگاه تجهیزات پزشکی است که با هدف ارائه یک سبد کامل از تجهیزات پزشکی تشکیل شده است. این فروشگاه در گام اول بر روی تامین انواع ابزارهای جراحی با تنوع بالا تمرکز کرده و سپس به سایر دسته‌های محصولات تجهیزات پزشکی می‌پردازد.  در حال حاضر اغلب ابزارهای جراحی پرکاربرد و تخصصی در فروشگاه رومیس موجود و قابل خریداری است.

ارسال دقیق کالای خریداری شده

با به‌روزرسانی مداوم اطلاعات محصولات، فروشگاه تلاش می‌کند که همواره کالاهای با تنوع بالا و متناسب با نیازهای مشتریان خود در اختیار آن‌ها قرار دهد. پشتیبانی قوی نیز منجر به ارائه یک طیف گسترده از محصولات در این فروشگاه شده است. بنابراین، مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل، محصولاتی را که خریداری کرده‌اند را دریافت کنند.

ست جراحی در رومیس

یکی از کمبودهای موجود در فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات پزشکی، عدم ارائه ست جراحی می‌باشد.  بسیاری از پزشکان به دنبال خرید ابزارهای جراحی مورد نیاز به صورت یکجا می‌باشند. هر پزشک با توجه به تخصص خود، ست ابزارهای جراحی مورد نظر خود را تهیه و از آن استفاده می‌نماید. بنابراین خرید ست جراحی مساله‌ای بسیار مهم می‌باشد. در فروشگاه رومیس انواع ست جراحی همراه با توضیحات و لیست اقلام داخل هر ست ارائه شده است. لازم به ذکر است که هر یک از این ست‌ها از نظر کیفیت و تعداد قابل سفارشی‌سازی هستند. در ادامه برخی از ست‌های موجود در فروشگاه رومیس ذکر شده است.

  • ست رینوپلاستی

  • ست جراحی فک و صورت

  • ست جراحی سینه

  • ست ابدومینوپلاستی

  • ست سزارین

  • ست بلفاروپلاستی

  • ست برداشت و تزریق چربی

ابزار جراحی در رومیس

ابزار جراحی در رومیس

هرگونه ابزاری که در حین عمل جراحی توسط تیم پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد نوعی از ابزار جراحی می‌باشد. این تعریف نشان دهنده تنوع بالای این نوع ابزارها می‌باشد و اهمیت آن را نشان می‌دهد. همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر شد هدف رومیس تکمیل سبد ابزارهای جراحی در وهله اول فعالیت خود می‌باشد. در حال حاضر چند صد نوع ابزار جراحی در این فروشگاه یافت می‌شود و تنوع ابزارهای جراحی در رومیس همواره در حال افزایش است. لازم به ذکر است که قیمت ابزار جراحی در رومیس کاملا متناسب با کیفیت محصولات می‌باشد.

همان‌گونه که ذکر شد دو نوع طبقه بندی کالا در فروشگاه رومیس وجود دارد.

طیقه‌بندی ابزار جراحی بر اساس نوع ابزار

در این نوع دسته‌بندی ابزارهای جراحی با توجه به ویژگی‌های مشترک ظاهری و کاربردی در کنار هم قرار می‌گیرند. موارد زیر تعدادی از این نوع ابزارها را نشان می‌دهد.

  • انواع قیچی جراحی

  • انواع پنست جراحی

  • انواع کلمپ جراحی

  • انواع سوزن‌گیر جراحی

  • انواع هوک جراحی

  • انواع ابزارهای اندازه‌گیری جراحی

  • انواع ابزارهای له‌کننده

  • انواع اسپکلوم

  • انواع هولدر جراحی

  • انواع الویتور جراحی

  • انواع کانولای جراحی

طبقه‌بندی ابزار جراحی بر اساس نوع جراحی

در این نوع دسته‌بندی ابزارهای جراحی با توجه به نوع جراحی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرند طبقه‌بندی می‌شوند. گروه‌های ذکر شده در این بخش تعدادی از این نوع دسته‌بندی را نشان می‌دهد.

  • ابزارهای عمومی جراحی

  • ابزارهای دندانپزشکی

  • ابزارهای ENT

  • ابزارهای ارتوپدی

  • ابزارهای رینوپلاستی

  • ابزارهای جراحی چشمی

  • ابزارهای کاشت مو

  • ابزارهای جراحی زنان و زایمان

فروشگاه رومیس

سخن آخر

فروشگاه رومیس همواره تلاش خود را جهت بهبود کیفیت خدمات و کالاهای ارائه شده انجام می‌دهد و در این بین از هر گونه انتقاد و پیشنهاد پزشکان عزیز به گرمی استقبال می‌کند. به امید اینکه تلاش رومیس مثمر ثمر واقع شود و رضایت‌مندی حداکثری مخاطبان ارزشمند رومیس کسب شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.