عرضه محصولات بادی اینتکس در شرکت شاپ اینتکس

نمایندگی اینتکس بزرگترین مرکز فروش محصولات بادی اینتکس و تولید کننده مبل شنی و چادر هلال احمر و تولیدی چادر مسافرتی است که از طریق فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس محصولات اصلی و با کیفیت را به فروش میرساند. این نمایندگی محصولاتی مانند:

تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، استخر پیش ساخته، قایق بادی، کاناپه بادی، مبل شنی، مبل هپی چیر، مبل بین بگ، مبل بادی، تشک بادی صندلی عقب ماشین، وان بادی، چادر مسافرتی، چادر بادی کودک، چادر بازی کودکان، آلاچیق پیش ساخته، موتور قایق بادی بنزینی و برقی، جلیقه نجات حرفه ای، چادر هلال احمر، قلعه بادی، جامپینگ بادی، از محصولات بادی اینتکس و محصولات اصلی شرکتی هستند.

تنوع زیاد در شرکت اینتکس، نمایندگی محصولات بادی اینتکس و قیمت های مناسب که در فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس ثبت میشود باعث شده است که تمامی مشتریان گرامی با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

این نمایندگی اینتکس محصولات دیگری را نیز که بسیار کاربردی هستند را به بازار عرضه می نماید. محصولاتی مانند: پمپ باد برقی اینتکس، پمپ باد دستی، پمپ باد فندکی، پمپ باد برقی و فندکی، پمپ باد پدالی، پمپ باد حلزونی اینتکس، انواع مدل های پمپ تصفیه آب اینتکس، پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری، پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته، لوازم جانبی استخر پیش ساخته اعم از قرص کلر استخر، سبد قرص کلر، جارو اتوماتیک و دستی اینتکس،‌ جاروی شارژی استخر پیش ساخته، گرمکن استخر اینتکس، نوار تست کلر استخر، پودر کلر ایرانی و خارجی، پودر کلر آمریکایی و ژاپنی و چینی،‌شن پمپ تصفیه آب، فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب استخر، فیلتر نوع A ، B ، H ، فواره استخر پیش ساخته، درپوش استخر آماده اینتکس.

کاربرد محصولات اینتکس در زندگی روز مره بسیار زیاد است و برای مثال میتوانید برای خوابیدن در منزل و محل کار و حتی مسافرت از انواع تخت بادی یک نفره و دو نفره طبی با رویه مخملی و پمپ باد برقی سرخود استفاده کنید.

از انواع کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره و یک نفره برای نشستن و ریلکس شدن بهره ببرید. 

از مدل های متنوع مبل بادی یک نفره و دو نفره در رنگ های مختلف استفاده کنید.

برای بازی کودکان از مدل های استخر بادی با عق زیاد و کم در فصل تابستان بهره ببرید.

استخر پیش ساخته

برای شنا و تفریحات آبی بزرگسالان و کودکان در فصل تابستان از استخر پیش ساخته اینتکس با بدنه برزنتی و پایه فلزی با اشکال مربع و مستطیل و دایره و بیضی استفاده کنید. استخر های پیش ساخته دارای لوازم جانبی مانند پمپ تصفیه اب استخر شنی و نردبان و درپوش و زیر انداز هستند.

برای ماهیگیری و شکار و تفریحات خانوادگی از انواع قایق بادی اینتکس ۵ نفره و ۴ نفره و ۳ نفره و ۲ نفره با پارو و پمپ باد استفاده کنید.

برای ریلکس کردن و نشستن و لم دادن طولانی از مبل شنی یک نفره و دو نفره و سه نفره با پارچه های مخمل و چرم ، مازراتی و کبریتی و خز و حوله ای و کتان خرید کنید و میتوانید مدل مورد نظر خود را طبق سلیقه شخصی به همکاران ما در تولیدی مبلمان شنی که اولین تولید کننده مبل شنی در ایران است سفارش دهید.

جهت مسافرت و استراحت کودکان و راننده و حتی افراد مسن در خودرو میتوانید از مدل های مختلف تشک بادی صندلی عقب ماشین های خارجی و ایرانی و خودرو های شاسی بلند استفاده کنید.

چادر هلال احمر و انواع چادر مسافرتی ۱۲ و ۱۰ و ۸ و ۶ و ۴ و ۲ نفره حرفه ای کمپینگ با بدنه برزنتی ضد آب و نیز چادر های امدادی و نجات و کمپینگ در مدل های خیمه ای و اسکلتی و عصایی و فنری و اتوماتیک که در مسافرتی و طبیعت گردی بسیار کاربردی هستند.

قلعه بادی اینتکس و جامپینگ بادی کودکان که با بدنه تمام بادی کاملا برای بازی کردن کودکان مناسب است و کاملا بی خطر.

انواع محصولات بادی اینتکس

برای باد کردن انواع محصولات بادی اینتکس میتوانید از پمپ باد برقی اینتکس دوکاره، پمپ باد دستی و پدالی، پمپ با فندکی برای باد کردن قایق بادی و تشک بادی صندلی عقب ماشین استفاده کنید.

این محصولات بادی که نام بردیم همگی به به صورت اصلی اینتکس با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس سایت شاپ اینتکس خرید و فروش میشود . محصولاتی دیگر مانند چادر مسافرتی و چادر هلال احمر، تشک بادی صندلی عقب ماشین، جلیقه نجات، مبل شنی و مبل هپی چیر و بین بگ، چادر بازی کودک نیز از محصولات شرکت های معتبر و تولید کنندگان مختلف خریداری شده و با کمترین قیمت در فروشگاه مرکزی محصولات بادی سایت شاپ اینتکس عرضه میشود .

جهت خرید و اطلاعات درباره قیمت محصولات بادی به سایت شاپ اینتکس مراجه کنید و یا با شماره های 02144381149 و 02144381150 و 09128383850 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.