عینک آفتابی رنگی مردانه + جدید فانتزی اسپرت

در روز های گرم و داغ تابستان عموم مردم میل به استفاده از لباس و اکسسوری های رنگی دارند چرا که رنگ های روشن جذب گرمای کمتری دارد، عینک افتابی هم به دلیل تنوع بالا در رنگ و مدل به راحتی قابل ست کردن می باشد.

استفاده از طیف رنگ های گرم جلوه بسیار شایسته ای به صورت خواهد بخشید و متناسب با فصل تابستان است.

قبل از اقدام به خرید حتما به فرم صورت خود توجه کنید چرا که عینک آفتابی رنگی مردانه یک اکسسوری زیبا نیز به شمار می آید و می تواند تاثیر بسیار شایسته ای بر استایل شما بگذارد. از این رو انتخاب مناسب بسیار حائز اهمیت است.

برای جذابیت بیشتر و جلوه ای شایسته عینک های آفتابی در هفت رنگ اصلی تولید و عرضه شد. کارایی اصلی این مدل ها یکسان است هدف تمام مدل ها حفاظت چشم در مقابل نور و اشعه فرا بنفش خورشید است  البته باید توجه داشته باشید که هر رنگ ویژگی خاص خود دارا می باشد.

با شناخت کامل از ویژگی های ظاهری خود از جمله؛ رنگ پوست، رنگ مو و غیره باعث ایجاد شدن هرچه بیشتر تعادل در صورتتان شوید و ‌انتخابی شایسته و زیبا داشته باشید.

عینک آفتابی فانتزی

اخیرا در بازار عینک هایی  با رنگ های قرمز، سفید، بنفش و غیره ترد شده اند که تحت عنوان عینک های آفتابی فانتزی به فروش می رسند. این عینک ها کیفیت چندانی ندارند و تنها در جهت زیباتر شدن استایل افراد به کار گرفته می شوند.

معمولا عینک های فانتزی در قسمت دسته یا دور فریم عینک دارای نگین های رنگی و یا مرواریدی می باشند که تمامی این موارد در جهت زیباتر شدن استایل فرد به کار رفته شده است.

اخیرا استفاده از نوع جدیدی از عینک های آفتابی در میان جوانان رایج شده است که بسیار فانتزی هستند و در واقع جز اکسسوری های یک استایل به حساب می آیند.

عینک آفتابی فانتزی

لازم به ذکر است که عینک آفتابی جدید فانتزی هم می تواند خاصیت درمانی داشته باشد و برای زیبایی به کار گرفته شوند اما در برخی از آن ها تنها اجزای زیبایی به کار گرفته شده و از عدسی طبی پولاریزه و یا فتو کرومیک استفاده نشده است. عینک های فوتو کرومیک عینک طبی هستند که استفاده از آن ها برای افرادی که چشم های ضعیف دارند، توصیه  می شود.

عملکرد این عینک ها بدین گونه است که هنگامی که فرد در زیر نور مستقیم آفتاب قرار می گیرد، عدسی آن به رنگ تیره در می آید و پس از قرار گیری در سایه، رنگ عدسی به حالت اولیه خود باز می گردد.

این ویژگی یکی از خاصیت های منحصر به فرد عینک های مقرون به صرفه ی فوتو کرومیک می باشد؛ که در عین طبی بودن، می تواند از چشم شما در برابر اشعه های مضر خورشید نیز محافظت به عمل آورد.

عینک آفتابی اسپرت

بسیاری از مردان و زنان علاقه به ست کردن عینک آفتابی با لباس خود را دارند و از این رو بهترین برند عینک را برای تیپ اسپرت خود انتخاب می کنند. اولین عینک آفتابی در زمان قاجار بعد از سفر ناصرالدین شاه به اروپا به ایران وارد شد و او به عنوان اولین نفری بود که این عینک ها را به چشم خود زد.

عینک آفتابی اسپرت

بیشترین ورود و استفاده از این محصولات در دوران پهلوی بوده و در سالهای اخیر،با ورود انواع عینک ها به ایران و تغییر فرهنگ مردم ایران به استفاده از این وسیله، علاوه بر مصارف پزشکی عینک آفتابی اسپرت برای مد و فشن استفاده زیادی می شود.

یکی از بهترین و موثرترین لوازم محافظت از چشم در برابر اشعه های خورشیدی و عواملی مانند گرد و خاک و حرارت، عینک آفتابی می باشد که در انواع مختلف اسپرت، تاشو، جیوه ای و دسته چوبی ساخته می شوند.

امروزه بسیاری از افراد علاوه بر استفاده از خاصیت محافظتی عینک، برای کلاسیک و به روز شدن تیپ خود از انواع این محصولات که در برند های جهانی تولید می شوند استفاده می کنند. اگر شماهم جز این افراد هستید، پس با ما همراه باشید تا بهترین نوع این محصولات را برای شما معرفی کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.