بهترین قطارهای تهران مشهد را می‌شناسید؟

 این شهر دیدنی‌های بسیاری هم دارد که گشت‌وگذار در آن را شیرین‌تر می‌کند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، یادتان باشد که قطارهای بسیاری در مسیر تهران-مشهد در تردد هستند.

با خرید اینترنتی بلیط قطار اسنپ تریپ و به‌شکل آنلاین می‌توانید برنامه‌ریزی‌ها برای سفر را ساده‌تر و خوشایندتر کنید. کافی است که با بهترین قطارهای تهران-مشهد آشنا باشید و بلیط تردد با آنها را از اسنپ تریپ تهیه کنید. 

کدام قطارها سفر تهران مشهد را دل‌چسب‌تر می‌کنند؟

سفرکردن با قطار تجربه شیرین و خوشایندی است، البته به‌شرطی که قطار کیفیت و خدمات خوبی داشته باشد. در مسیر تهران-مشهد هم شرکت‌های معتبر و خوش‌نام زیادی فعالیت می‌کنند. خرید اینترنتی بلیط قطار از آنها هم راه را برای رقم‌زدن سفری خوش از همان ابتدای شروع فرایند سفر ممکن می‌کند. تعدادی از بهترین قطارها در این مسیر را بشناسید: 

  • فدک؛ 

  • نورالرضا؛ 

  • پردیس؛ 

  • ماهان؛ 

  • سیمرغ. 

۱. قطار فدک 

خرید اینترنتی بلیط قطار فدک

فدک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تردد میان تهران و مشهد است. امکانات رفاهی متعددی در این قطارها وجود دارد: از سرویس بهداشتی تمیز تا صفحات نمایش فیلم. با دکمه‌ای امکان برقراری ارتباط میان مسافران و خدمه هم وجود دارد. 

کوپه‌های چهارتخته قطارهای فدک راحت و جادار هستند. از نظر پذیرایی هم امکانات این قطار مسافران را بسیار راضی نگه می‌دارد. کیفیت پذیرایی و غذاها عالی است و رفتار پرسنل هم از امتیازهایی است که در بدو سوارشدن به قطار متوجه آن می‌شوید. اگر برای خرید اینترنتی بلیط قطار اسنپ تریپ را انتخاب کنید، سفرتان لذت‌بخش‌تر هم می‌شود. 

۲. قطار نورالرضا 

 کیفیت قطارهای نورالرضا با هم‌تایان اروپایی‌شان برابری می‌کند. این قطارها براساس استانداردهای بین‌المللی تولید شده‌اند و خدمات متنوعی برای مسافران فراهم می‌کنند. در هر واگن، سرویس ایرانی و فرنگی وجود دارد. غذاها و میان‌وعده‌های طول سفر باکیفیت هستند و در یک‌کلام، پذیرایی خوبی از مسافران می‌شود. 

قطار مجهز به تجهیزات لوکسی مانند ماکروویو است و سیستم تهویه هر کوپه گردش هوا را ممکن می‌کند و نمی‌گذارد که مسافران در هوایی سنگین و ناخوشایند لحظات خود را بگذرانند. با تهیه بلیط قطار نورالرضا به‌طور آنلاین می‌توانید به‌سادگی برای سفری خوشایند به مشهد برنامه‌ریزی کنید. 

۳. قطار زندگی 

خرید آنلاین بلیط قطار زندگی

قطارهای زندگی هم لوکس و راحت هستند. طراحی صندلی‌ها و فضای قطار زیبا و باکیفیت است. درون هر کوپه امکانات متنوعی مانند صفحات نمایشگر وجود دارد و با شروع سفر به هر مسافر هندزفری برای گوش‌دادن به موسیقی هم داده می‌شود. 

این قطار مجهز به رستورانی دوطبقه است که انواع غذاها و خوراکی‌های خوشمزه را سرو می‌کند. در راهرو هم کتابخانه‌ای وجود دارد که امکان خرید و اجاره کتاب از آن برای مسافران فراهم است. امکان خرید اینترنتی بلیط قطار زندگی هم وجود دارد. خیلی ساده و بی‌دردسر با اسنپ تریپ می‌توانید بلیط سفرتان را بخرید. 

۴. قطار ماهان 

یکی از قطارهای مقرون‌به‌صرفه و در عین‌حال مطلوب، قطار ماهان است. این قطار حالت اتوبوسی دارد و سریع‌السیر است. پس اگر عجله دارید و موضوع زمان برایتان در برنامه‌ریزی سفر اهمیت دارد، بهتر است که ماهان را به‌خاطر بسپارید. 

در ماهان هم از شما پذیرایی می‌کنند. البته این دست خودتان است و اگر غذا را خودتان در طول سفر به‌همراه بیاورید، در هنگام خرید بلیط لازم به انتخاب گزینه پذیرایی نیست. با تهیه بلیط قطار ماهان می‌توانید سفری اقتصادی را تجربه کنید. 

۵. قطار سیمرغ 

سیمرغ از نخستین قطارهای لوکس کشور است که سابقه خوبی در ارائه خدمات خوب و ناب به مسافران دارد. پنجره‌های هر کوپه عایق‌بندی شده‌اند و همین باعث می‌شود که در طول سفر خبری از سروصداهای آزاردهنده نباشد. 

فناوری‌های تولید و ساخت قطار سیمرغ هم به‌روز و مطلوب است و لرزش در هنگام حرکت برایش معنایی ندارد. یکی از امکانات جذاب قطارهای سیمرغ، اجاره‌دادن پلی‌استیشن به مسافران است. اگر اهل بازی باشید، حتما اوقات خوش‌تری در سفر برایتان رقم خواهد خورد. 

۶. قطار غدیر 

 دوست‌داران سفر با قطاری پنج‌ستاره نام این مورد را هم به‌یاد داشته باشند. غدیر قطاری پنج‌ستاره است و امکانات باکیفیت و مناسبی دارد. کوپه‌هایش در حرکت نمی‌لرزند و سروصدای بسیار اندکی دارد. امکان خرید اینترنتی بلیط قطار را هم دارد. 

پذیرایی و امکاناتی مانند نمایش فیلم در هر کوپه هم برای این قطار در نظر گرفته شده است. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های قطار طراحی و ظاهر خوب داخل آن است. با سوارشدن به قطار به‌سرعت متوجه می‌شوید که با قطاری لوکس به‌سمت مشهد سفر خواهید کرد یا از آن راهی پایتخت خواهید شد. 

۷. قطار سروش 

شاخص‌ترین ویژگی قطارهای غزل ساخت باکیفیت و ایمنی بالای آنها است. هر کوپه قطار غزل مجهز به امکانات صوتی و تصویری است و در طول سفر حوصله‌تان سر نمی‌رود. سرویس‌های پذیرایی هم که کیفیت خوبی دارند و رضایت‌بخش هستند. 

اگر از صندلی چرخ‌دار استفاده می‌کنید امکان سفر با این قطار برایتان خوشایند و راحت‌تر از گزینه‌های دیگر خواهد بود. هر واگن از امکاناتی مانند ماکروویو، هدفون و سرویس بهداشتی هم برخوردار است. به اینها امکان رزرو آنلاین بلیط قطار را هم اضافه کنید. 

۸. قطار پردیس 

 قطارهای پردیس کوپه ندارند اما همچنان لوکس و سریع‌السیر هستند و مسافران را راضی نگه می‌دارند. امکانات مختلفی در این قطارها وجود دارد. برای مثال، تلویزیون و اینترنت، غذاهای خوشمزه و میان‌وعده‌ها و سیستم‌های تهویه مطبوع. 

اگر برای تردد میان تهران مشهد عجله دارید، حتما نگاهی به خرید بلیط قطار پردیس داشته باشید. برای راحت‌ترشدن سفرتان خرید اینترنتی بلیط قطار اسنپ تریپ را انتخاب کنید تا لذت خرید آنلاین و به‌صرفه و سریع را هم بچشید. 

۹. قطار غزال 

غزال هم قطاری لوکس است و امکانات رفاهی و پذیرایی خوبی دارد. با سفرکردن با غزال می‌توانید آرام و در محیطی تمیز و مجهز به امکانات مختلف به مشهد بروید یا از آنجا راهی پایتخت شوید. 

سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی و وسایلی مانند ماکروویو یا آب‌سردکن و یخچال در قطارهای غزال وجود دارند. صندلی‌های داخل قطار هم راحت‌ هستند و در کنار هر کدامشان پریزی برای شارژ موبایل و استفاده از لپ‌تاپ تعبیه شده است. 

۱۰. قطار شهاب 

 شهاب از آن قطارهای لوکسی نیست که امکانات متنوع دارد اما گزینه خوبی است که نمره قبولی می‌گیرد. مسافران از سفر با این قطار ناراضی نیستند. اگر هزینه بلیط برایتان اهمیت دارد، سفر با شهاب فکری معقول خواهد بود. کوپه‌های چهارتخته قطار شهاب راحت هستند و سفر در آنها برایتان خوشایند و بی‌دغدغه خواهد گذشت. 

در آخر 

آشنایی با بهترین قطارها راهی برای برنامه‌ریزی بهتر سفر است. شما می‌توانید بلیطتان را اینترنتی هم تهیه کنید. با خرید آنلاین بلیط قطار اسنپ تریپ به شما امکانات خوبی هم ارائه می‌کند. چه امکاناتی؟ ذخیره‌کردن امتیازاتی که در سفرهای بعدی در قالب کدهای تخفیف به دردتان خواهند خورد.

طرح‌های تخفیفی مختلفی هم در رزرو آنلاین بلیط قطار به شما پیشنهاد می‌شود. هنگام خرید اینترنتی بلیط قطار اسنپ تریپ نه‌تنها تنوع بلکه انتخاب‌های به‌صرفه و اقتصادی را ارائه می‌کند. بنابراین، اگر قصد سفر با قطار را دارید، لذت سفر را با راحتی خرید بلیط اینترنتی و بهره‌مندی از امکاناتی مانند تخفیف‌های رنگارنگ چند برابر کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.