راه اندازی کامل ترین سایت فروشگاهی

 تا افراد بتوانند از طریق قابلیت هایی که اینترنت ایجاد می کند به بالاترین سطح فروش برسند و کالاهای خود را در معرض دید عده بیشتری از مردم در مسافت های دور و نزدیک قرار دهند. در این مقاله ما سعی داریم تا شما دوستان را با توسعه سایت‌های فروشگاهی و ویژگی های مختلف آن به طور کامل آشنا نماییم پس با ما همراه باشید.

راه اندازی کامل ترین فروشگاه آنلاین :

برای راه ‌اندازی کاملترین فروشگاه آنلاین ابتدا باید اقداماتی را انجام دهیم که به چند نمونه آن می پردازیم:

اولین قدم، تعریف محصول مورد نظر است قبل از ساخت فروشگاه اینترنتی لازم است به خوبی درباره محصول مورد علاقه تان برای فروش، نحوه ارائه محصول و نحوه فروش فکر کنید. در واقع این اولین قدم شما است که باعث می شود قدم های بعدی را نیز به خوبی پیش ببرید و پایه های موفقیتتان را استوار کنید.

قدم دوم، شناخت رقبا در حوزه کاری خودتان می باشد و باید به این مسئله دقت داشته باشید کسب و کار اینترنتی خود را به شیوه ای منحصر به فردتر از رقبا و با ایده هایی جذاب و نو آغاز کنید، به طوری که در ذهن مشتریان شما متفاوت به نظر برسید.

قدم بعدی تعیین جامعه هدف برای فروش محصولات و ارزیابی مشتریان است. به خاطر داشته باشید با تعیین جامعه هدف شما می توانید تمرکز بیشتری را بر روی سلیقه مشتریان و خواسته های آنها بگذراید و موجب رونق کسب و کارتان شوید. اگر بخواهید همه گروه‌ها را راضی کنید در واقع می‌توان گفت انرژی خود را هدر داده اید و این کار نه تنها باعث ایجاد رضایت عمومی نمی‌شود بلکه نارضایتی را نیز به علت گستردگی به همراه دارد.

سپس به انتخاب نامی مناسب برای فروشگاه اینترنتی تان بیندیشید. دقت داشته باشید نامی را انتخاب کنید که کوتاه و خاص باشد بطوری که سریعاً در ذهن بازدیدکنندگان جای بگیرد و فراموش نشود. 

سپس اقدام به طراحی وب سایت فروش خود کنید. در فضای اینترنت سایت فروشگاهی شما حکم ویترین‌ مغازه تان را در بازار دارد، پس اگر خودتان سررشته ای از این کار ندارید بهتر است طراحی این ویترین را به افراد ماهر و خلاق بسپارید و با خیال راحت شاهد پیشرفت باشید.

توسعه فروش با راه اندازی فروشگاه اینترنتی:

 در دنیای امروزی که همه افراد در حال استفاده از اینترنت برای رفع نیازهایشان هستند شما نیز می توانید از این فرصت استفاده کنید و فروش تان را توسعه دهید. در واقع برای شما که صاحب کسب و کاری هستید فروشگاه اینترنتی مانند بازاری عمل می‌کند که هرگز و در هیچ شرایطی دچار تعطیلی نمی شود. شما همواره و در هر ساعتی در هر نقطه‌ای از جهان با استفاده از فروشگاه اینترنتی که راه اندازی نموده اید می توانید شاهد رشد کسب و کارتان باشید و افراد بسیاری را جذب محصولات خودتان کنید.

 واضح است راه اندازی فروشگاه اینترنتی یک سری موانع فروش را هم برای فروشنده و هم برای خریدار از بین برده است و موجب رونق و توسعه فروش شده.

 به عنوان مثال: در فروش اینترنتی دیگر مسافت مطرح نیست و مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را حتی از فرسنگ ها دورتر سفارش دهند و تحویل بگیرند. فکر کنید شما فروشنده یک محصول مانند فرش مرغوب

 ایرانی هستید، فروشگاه اینترنتی باعث می‌شود علاوه بر مردم کشور خودتان مردم کشورهای دیگر به فرض مردم کشور ترکمنستان نیز محصول شما را در سایت دیده و برای خرید از سایت فروشگاهی شما اقدام نمایند.

 در واقع شما با این کار علاوه بر شناخته شدن در سطح منطقه مورد فعالیت خودتان می توانید حوزه های گسترده تری را نیز تحت پوشش قرار دهید و در سطح وسیع تری افراد با شما آشنا شوند.

یا اگر برای شما فعالیت در بازار حضوری به هر دلیلی مانند کمبود امکانات، دسترسی نداشتن به بازارهای بزرگ، جای مناسب و داشتن سرمایه گزاف مقدور نیست فروشگاه اینترنتی این محدودیت ها را از بین می برد و بدون اِشغال کمترین فضا به شما در توسعه فروش تان یاری می رساند.

فروشگاه آنلاین

ویژگی های فروشگاه آنلاین پیشرفته:

● داشتن سیستم پرداختی به روز و ایمن :

داشتن درگاه پرداختی بروز یکی از ویژگی های پیشرفته فروشگاه‌های آنلاین محسوب میشود، برای افزودن درگاه های پرداخت به صفحه تان بهتر است از سیستم‌هایی استفاده کنید که در جامعه شناخته شده تر هستند. این کار علاوه بر اینکه آرامش خاطر مشتری را فراهم می‌کند باعث می‌شود سایت شما به عنوان سایت ایمن و قابل اعتماد مطرح شود. در نظر داشته باشید که انواع درگاه های پرداخت به طور معمول کارمزدی را از مبلغ واریزی کسر می کنند.

طراحی فروشگاه ساده و کاربردی اما در عین حال شیک و مرتبط با محصول: سایت های پیشرفته معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که بازدید کننده را دچار سردرگمی در امر خرید نکنند و بازدید کننده بتواند به آسانی به همه نقاط سایت دسترسی داشته باشد و در عین حال به ظاهر سایت نیز توجه شده تا سایت ظاهری بسیار خاص و جذاب و مرتبط با محصول ارائه شده را داشته باشد. ظاهر جذاب خود یکی از ویژگی‌های تاثیرگذار برای جذب مشتری در فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی به حساب می‌آید.

ذکر کامل مشخصات محصول: ویژگی ها و مشخصات محصول در سایت های پیشرفته به طور کامل و دقیق ذکر شده است.شما نیز می‌توانید برای پیشرفته نشان دادن سایتان علاوه بر ذکر دقیق مشخصات ،نحوه استفاده صحیح از محصول را نیز در قالب های مختلف مانند تصویر ،ویدیو یا متن آموزش دهید.

دسترسی به سایت فروشگاه از طریق تلفن همراه و تبلت ها: یک سایت ایده آل سایتی است که از همه روش‌ها و با تمام ابزارهای ارتباطی مانند تبلت، تلفن همراه و... بتوان به آن دسترسی داشت. طراح سایت در هنگام طراحی قالب فروشگاه آنلاین باید این نکته را مدنظر قرار دهد که اکثر کاربران فروشگاه های اینترنتی از تلفن همراه استفاده می‌کنند به همین دلیل باید سایت را به گونه‌ای طراحی نماید که هنگام ورود افراد با تلفن همراه یا تبلت سایت دچار به هم ریختگی نشود.

دارا بودن نماد الکترونیک: امروز بر هر سایت فروشگاهی واجب است که دارای نماد الکترونیک باشد. داشتن نماد الکترونیک خود تاییدی است از سمت وزارت صنعت ، معدن و تجارت که باعث می‌شود سایت شما قابل اعتماد تر به نظر برسد و شما را به عنوان صاحب این کسب و کار، کار درست جلوه دهد. این اقدام به میزان قابل توجهی می تواند در فروش محصولاتتان تاثیر مثبت داشته باشد.

استفاده از صفحه فرود در فروشگاه آنلاین: معمولا تمام سایت های پیشرفته دارای صفحه فرود هستند. یعنی با دریافت ایمیل و مشخصات بازدید کننده آن ها را در سایت ثبت نام میکنند تا کاربر بتواند از امکانات سایت به طور رایگان استفاده نماید. شما نیز می توانید از این امکان استفاده کنید یا حتی می توانید با داشتن این مشخصات کدهای تخفیفی را برای کاربر ارسال نمایید تا او را برای خرید تشویق و ترغیب کنید.

داشتن امکانات ارسال سریع و رایگان: یکی از مهم ترین ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی آنلاین پیشرفته داشتن سیستم حمل و انتقالاتی قوی ، سریع ، کارآمد و رایگان است که بتواند در کوتاه‌ ترین زمان محصولات خریداری شده را به دست خریداران برساند. البته ارسال رایگان را همواره منوط بر شرایطی قرار دهید که خودتان نیز ضرر نکنید. به عنوان مثال سقفی را برای خرید و ارسال رایگان در نظر بگیرید. این کار هم شما را به سود می‌رساند و هم مشتری را ترغیب به خرید می نماید.

داشتن تیم پشتیبانی: بر یک فروشگاه آنلاین پیشرفته واجب و لازم است که تیمی را برای پشتیبانی آنلاین از سایت تشکیل دهد تا هنگام خرید یا بروز هرگونه مشکلی بتواند پاسخ سوالات کاربر را به واضح ترین شکل ممکن  بدهد .شما می توانید دسترسی به پشتیبان را در سایت از راه‌های مختلفی اعمال کنید. به طور مثال چت آنلاین یا درج شماره تماس.

تعبیه محلی برای درج نظرات کاربران: در فروشگاه‌های آنلاین پیشرفته همواره محلی برای درج نظرات مشتریان اختصاص داده شده تا مشتریان جدید بتواند از این نظرات در خرید خود استفاده نمایند. حتما دقت داشته باشید در هنگام طراحی سایت ، سایت شما نیز به این مکان مجهز شود.

وجود گزینه هایی مانند ورود کاربر، سبد خرید، محصولات ذخیره شده و جستجوی محصول: هنگام ورود به سایت بهتر است کاربر بتواند به همه گزینه‌های ذکر شده در بالا دسترسی داشته باشد و برای ورود مناسب است هر کاربری با نام کاربری و رمز عبور مخصوص خود بتواند وارد سایت شود تا هم به موارد ذخیره شده دسترسی داشته باشد و هم به راحتی کالا های مورد نظر را جستجو کند. همه فروشگاه های آنلاین پیشرفته مجهز به این گزینه‌ها هستند.

داشتن منوی کارآمد : داشتن یک منوی منظم و دقیق از محصولات می‌تواند بازدید کننده را در جستجوی محصولات یاری نمایند و بدون اتلاف وقت او را به کالای مورد نظرش برساند. پس برای سایتتان یک منوی دقیق و کارآمد تنظیم کنید.

فروش آنلاین

فروش گستر چیست؟ 

شرکت فروش گستر یک سیستم هوشمند و یکپارچه می باشد که حدود 5 سال پیش با هدف مکانیزه کردن کسب و کارها و پیاده کردن ایده های مختلف در دنیای دیجیتال شروع به فعالیت نموده است و مشغول به ارائه خدمات آنلاین و برطرف کردن چالش ها و نیازهای پیش روی کسب و کارهای اینترنتی می باشد.  شما می توانید در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت هستید با سفارش سایت فروشگاهی از افراد این مجموعه با سابقه برای ورود به بازار پررونق دیجیتال یاری بطلبید و در حرفه خود بدرخشید. برای آگاهی از قیمت سایت فروشگاهی  نیز می توانید به سایت فروش گستر مراجعه نمایید.

ویژگی های منحصر به فرد فروش گستر:

شرکت فروش گستر با داشتن سابقه طولانی و تجربیات متعدد و مختلف دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به چند نمونه آن اشاره می کنیم.

● طراحی سایت فروشگاهی با توجه به نیازها و خواسته های مشتری.

● راهنمایی و یاری مشتریان و کارآفرینان در مسیر ورود به بازار دیجیتال و کمک آنها در هنگام بروز مشکل.

● دارای تجربه طراحی سایت کسب و کار های بزرگ دولتی و غیر دولتی مانند سایت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاونگ انتشارات بورس و صنایع چوب منجی.

● ارائه تعرفه های مقرون به صرفه نسبت به سایر شرکت‌ها با توجه به نیاز و سلیقه شما.

● تولید محتوا در دسته بندی های مختلف.

● طراحی سایت مناسب برای انواع کسب و کار ها.

● دارا بودن تیم مجرب، ماهر، خلاق تحصیل کرد و فنی.

● و ….

چرا فروش گستر؟ 

فروش گستر یکی از بهترین و هماهنگ ترین سیستم های آنلاین ایران می باشد که در ایران تولید شده و برخلاف سایر شرکت ها همواره سعی می کند تا بتواند در هر ماه نسخه  بروز شده اش را به کاربران ارائه می دهد. این شرکت با تلاش مداوم هر خللی را که در سیستم تولید شده به وجود بیاید با کمک تیمی ماهر رفع می‌کند و موجب سرعت و امنیت می‌شود.

همواره برای شرکت فروش گستر مشتریان و خواسته هایشان اولویت قرار میگیرد تا بتوانند بهترین کار را ارائه دهند.

سخن آخر:

اگر شما نیز به فکر رونق بخشیدن به کسب و کارتان و افزایش درآمد هستید بهتر است برای طراحی سایت فروشگاهی مختص خودتان سریع اقدام کنید تا از این بازار گسترده اینترنتی بهره مند شوید. بازار اینترنتی همواره به شما کمک می کند تا به مناسب ترین روش محصولاتتان را در معرض دید عموم قرار دهید و مشتریان بیشتری را از هر قشری جذب نموده و از رقبایتان پیشی بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.