معرفی بهترین هتل‌های شهرهای پرطرفدار ایران در تراپنر

 به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بهترین هتل‌های هر کدام از این سه شهر را به شما معرفی نماییم.

تهران؛ قطب سیاسی و اقتصادی کشور

سالانه افراد بسیار زیادی برای انجام امور درمانی، کاری، اقتصادی، گردشگری، اداری و ... از شهرهای مختلف ایران به تهران سفر می‌کنند. به همین سبب هتل‌های باکیفیتی همچون‌ هتل اسپیناس پالاس و هتل استقلال تهران تأسیس گردیدند تا افرادی که به تهران سفر می‌کنند دغدغه‌ای بابت اقامت در تهران نداشه باشند.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس یکی از لوکس‌ترین هتل ‌های تهران می‌باشد که در شمال تهران و در منطقه خوش آب و هوای پاسداران واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب و خدمات و امکانات رفاهی بسیار مناسبی که به میهمانان خود ارائه می‌دهد برای اقامت افراد سطح بالا مانند مدیران شرکت‌های بزرگ، تجار، شخصیت‌های سیاسی و میهمانان خارجی ... بسیار مناسب می‌باشد.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر تهران می‌باشد که از دو برج غربی و شرقی تشکیل شده است. برج غربی این هتل در سال ۱۳۴۱ و با نام هتل هیلتون تأسیس شد و بعدها برج شرقی مجموعه در سال ۱۳۵۱ به این مجموعه اضافه گردید. هتل استقلال تهران دسترسی مناسبی به خیابان ولیعصر، نمایشگاه بین المللی تهران و مراکز درمانی بزرگ دارد. به همین جهت اغلب کسانی ‌که با هدف درمان یا شرکت در همایش‌های بزرگ به تهران سفر می‌کنند این هتل را برای اقامت بر می‌گزینند. 

تهران

مشهد؛ معنوی‌ترین شهر ایران

شهر مشهد به برکت حضور حرم امام رضا (ع) یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران محسوب می‌شود. در این شهر هتل‌های بسیار لوکسی با دسترسی مناسب به حرم وجود دارد که محبوب‌ترین آن‌ها هتل الماس 2 و هتل درویشی می‌باشد.

هتل درویش

هتل درویشی یکی از معروف‌ترین هتل های مشهد است که در سال 1390 در خیابان امام رضا تأسیس شد. این هتل در فاصله کمی از حرم امام رضا قرار داشته و به‌ دلیل معماری منحصر به فرد اتاق‌هایش از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. هتل درویشی مشهد خدمات و امکانات رفاهی مناسبی به میهمانان خود ارائه می‌دهد که مطابق استاندارهای روز هتل‌سازی دنیا می‌باشند. هتل مجلل درویشی مشهد از نظر زائرین یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین و البته گران‌ترین هتل‌های مشهد می‌باشد. 

هتل الماس 2

هتل الماس 2 با 216 باب اتاق در 22 طبقه یکی از مرتفع‌ترین هتل‌ های مشهد می‌باشد. اما آنچه که هتل الماس 2 را از دیگر رقبایش متمایز می‌سازد معماری منحصر به فرد اتاق‌های هتل الماس 2 می‌باشد که برگرفته از سبک‌های مختلف معماری در سراسر دنیا می‌باشد. این هتل علاوه بر معماری منحصر به فرد اتاق‌ها دارای امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی همچون سالن بدنسازی، گیم نت، مجموعه آبی و سالن ماساژ نیز می‌باشد. 

مشهد

کیش؛ لوکس‌ترین مقصد گردشگری در ایران

زمانی که صحبت از یک سفر لوکس داخلی می‌شود، اولین مقصدی که به ذهن هر گردشگری می‌رسد جزیره کیش می‌باشد. چرا که این جزیره منطقه آزاد تجاری می‌باشد. این بدان معناست که فعالیت‌ فروشگاه‌های برند و تردد خودروهای لوکس خارجی در این جزیره مجاز می‌باشد. علاوه بر موارد ذکر شده در جزیره کیش هتل‌های بسیار لوکسی ساخته شده است که محبوبیت تورهای این جزیره را دوچندان می‌کنند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج یکی از بهترین هتل‌ های کیش است که در سال 1394 در شمال غربی جزیره تاسیس گردید. هتل ترنج اولین هتل دریایی ایران و خاور‌میانه می‌باشد که نظیر آن را فقط در جزایر مالدیو می‌توان مشاهده نمود. با اقامت در اتاق‌های هتل ترنج کیش می‌توانید از دریچه شیشه‌ای که در کف اتاق‌ها تعبیه شده به تماشای آبزیانی که در زیر هتل ترنج در حال شنا هستند بنشینید. طرح کلی مجموعه هتل ترنج از بالا به شکل بته جقه ایرانی است. 

هتل داریوش کیش

دیگر هتل لوکس جزیره ‌هتل داریوش کیش می‌باشد که در سال 1382 در شرق جزیره کیش احداث گردید. معماری این هتل الهام گرفته از کاخ‌های دوره هخامنشیان است و در لابی و رستوران‌های این هتل مجسمه‌های سنگی از سربازان و شاهان دوره هخامنشی قرار داده شده است. با رزرو هتل داریوش کیش علاوه بر تفریحات ساحلی، می‌توانید از امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، استخر کودک، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، پینت‌بال، سالن بدنسازی و گیم‌نت داخل خود هتل نیز استفاده نمایید. 

کیش

رزرو هتل از سایت تراپنر

هتل‌های ذکر شده در بالا تنها یک الی دو هتل منتخب شهر ذکر شده می‌باشند در حالیکه هتل‌های با کیفیت بسیاری در شهرهای ذکر شده وجود دارند که اقامت در هر کدام مزیت‌های مخصوص به خود را دارند. برای مشاهده هتل‌های بیشتر در شهرهای بالا می‌توانید به وبسایت تراپنر مراجعه نموده و اطلاعات لازم برای انتخاب هتل موردنظرتان را بدست آورید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.