اچ پی گالری یکی از معتبرترین فروشگاه های کارتریج و شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر

 با توجه به قیمت بالا و به صرفه نبودن خرید کارتریج اصلی، حتما به سراغ شارژ کارتریج خود یا خرید کارتریج های کپی رفته اید و با قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف برخورد کرده اید و در این زمان سوالی های زیادی از خود میپرسید.

اگر کارتریج پرینتر شما تمام شده باشد از خود میپرسید باتوجه به این که کارتریج های کپی قیمت های مختلفی دارند کدام یک برای آنها مناسب است؟ آیا شارژ کارتریج میتواند راهکار مناسبی باشد؟ یا اگر پرینتتون خراب شده باشد از خود میپرسید آیا برای تعمیر پرینتر مرکز معتبری هست؟

در ادامه این مطلب پاسخ این سوالات رو میدهیم و با معرفی فروشگاه اچ پی گالری که یکی از محبوبترین و معتبرترین فروشگاه ها در زمینه خدمات ماشین های اداری و فروش کارتریج و شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر هست، کار شمارو راحت میکنیم.

اچ پی گالری در سال 89 با هدف ارائه خدمات در زمینه ماشین های اداری وارد این بازار شد. طی این سال ها رمز ماندگاری و وجه تمایز اچ پی گالری نسبت به بقیه رقبا داشتن صداقت در ارائه خدمات بود. در فروشگاه اچ پی گالری فروش کارتریج لیزری و جوهر افشان، شارژ کارتریج، تعمیر انواع پرینتر لیزری و جوهر افشان و ... انجام میپذیرد.

صداقت در کار، وجه تمایز فروشگاه اچ پی گالری با بقیه فروشگاه ها

متاسفانه با توجه به پایین بودن اطلاعات مشتری ها در مورد دستگاه های پرینتر و کپی، عده ای از فروشندگان با هدف دریافت سود بیشتر، کالاهای بی کیفیت خود را به نام کالای درجه یک و با کیفیت میفروشند و از این راه درامد زیادی را به دست میاورند. اما در فروشگاه اچ پی گالری به هیچ وجه این امر میسر نیست و همیشه کالایی که بفروش میرسد همان کالایی است گفته میشود و مشتری سفارش میدهد. در ادامه مثال هایی میزنیم که این موضوع براتون کاملا روشن شود.

برای مثال با توجه به این که کارتریج های غیر اورجینال لیزری پرفروش مانند کارتریج 17a در حال حاضر با چند مدل کیفیت مختلف در بازار موجود هست، در فروشگاه اچ پی گالری تمامی کیفیت هایی که در بازار موجود است آورده شده است ... و مشتریان با تماس با مجموعه می توانند متوجه بشوند که کدام مدل کارتریج برایشان مناسب است و نیازشان را برطرف میکند.

کاتریج

در مورد شارژ کارتریج هم میتوان گفت که خیلی از افراد و شرکت هایی که این خدمات رو ارائه میدهند و در ابتدا جوری به مشتری قیمت میدهند که مشتری جذب آنان شود، ولی با عوض کردن قطعات سالم یا پر نکردن کامل کارتریج مشتری و یا ... از مشتری پول اضافی دریافت میکنند. در فروشگاه اچ پی گالری شرایطی محیا شده است تا انجام شارژ کارتریج در حضور مشتری انجام شود و مشتری بتواند با خیال راحت خدمات شارژ کارتریج پرینتر خود را به این مجموعه بسپارد

تعمیرات پرینتر های لیزری و جوهر افشان هم مانند موارد قبلی امکان تقلب مراکز ارائه دهنده خدمات وجود دارد. از عوض کردن قطعات اصلی پرینتر با قطعات غیر اصلی تا فاکتور کردن قطعاتی که تعویض نشده اند و ... کارهایی است که بعضی از مراکز تعمیر پرینتر انجام میدهند. تنها راه برای جلوگیری از تقلب توسط مراکز در تعمیر پرینتر و یا دستگاه های کپی سپردن به مراکز معتبر هستش. 

تعمیر پرینتر

چرا به هر فروشگاهی اعتماد نکنیم و چرا به فروشگاه اچ پی گالری اعتماد کنیم ؟

در کل در بازار الان کار کردن با صداقت و در هر مجموعه ای انجام نمیشود و بیشتر فروشگاه ها این امر را به دلیل هایی که برای خود دارند انجام نمیدهند و اقدام به گرفتن سود های اضافی از مشتریان میکنند. اکثر این فروشگاه ها زمان زیادی نمیتوانند در بازار بمانند و مجبور به تغییر شغل و صنف کاری خود میشوند. در اچ پی گالری با سابقه زیادی که در این صنف دارد این مشکل را کاملا حل شده کرده است و هیچ وقت دوست ندارد که مشتری از خدمات این وبسایت ناراضی باشد.  شما میتوانید با خیال راحت خدمات خود را به این مجموعه بسپارید.

برای دیدن سایت فروشگاه اچ پی گالری میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. در صورت نیاز به سوال با شماره هایی که در سایت hp-gallery هست در تماس باشین

https://hp-gallery.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.