گروه بنگاه‌های اقتصادی: شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران در حوزه مدیریت مالی، موفق به اخذ تندیس بلورین دوره جایزه ملی مدیریت مالی کشور شد. به گزارش «دنیای اقتصاد»، دریافت این جایزه نتیجه بهبود مداوم و افزایش بهره‌وری توام با روند رو به رشد فعالیت‌های حوزه مالی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در سه سال اخیر است. براساس این گزارش، عملکرد مالی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در این مدت با تقویت سیستم‌های اطلاعاتی، گزارش‌دهی مدیریتی و گزارش‌گیری بدون بند حسابرسی همراه بوده و اظهارنامه‌ای برای آن ایجاد شده است. همچنین شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در تلاش است ارتقای هرچه بیشتر حوزه مدیریت مالی، سال آینده تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را از آن خود کند.

گروه بنگاه‌های اقتصادی: شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران در حوزه مدیریت مالی، موفق به اخذ تندیس بلورین دوره جایزه ملی مدیریت مالی کشور شد. به گزارش «دنیای اقتصاد»، دریافت این جایزه نتیجه بهبود مداوم و افزایش بهره‌وری توام با روند رو به رشد فعالیت‌های حوزه مالی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در سه سال اخیر است. براساس این گزارش، عملکرد مالی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در این مدت با تقویت سیستم‌های اطلاعاتی، گزارش‌دهی مدیریتی و گزارش‌گیری بدون بند حسابرسی همراه بوده و اظهارنامه‌ای برای آن ایجاد شده است.

همچنین شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در تلاش است ارتقای هرچه بیشتر حوزه مدیریت مالی، سال آینده تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را از آن خود کند.