احداث ساختمان پنج طبقه در تهران

تعاونی مسکن کارکنان فروشگاه وزارت کار و امور اجتماعی در نظر دارد احداث ساختمان ۵طبقه روی پیلوت با آسانسور را به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

بنای ناخالص در حدود ۹۲۵متر مربع با اسکلت فلزی است.

متقاضیان باید حداقل رتبه ۴ ابنیه را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور داشته باشند و مدارک سوابق اجرایی و توان مالی و تجهیزاتی و فنی و برنامه‌ریزی خود را تا تاریخ ۳۰خرداد به دفتر تعاونی مسکن کارکنان فروشگاه وزارت کار واقع در خیابان آزادی، روبه‌روی ساختمان مرکزی وزارت کار تحویل داده و رسید دریافت کنند. احداث ساختمان اداری در گچساران

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نظر دارد انجام پروژه احداث ساختمان مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

عملیات اجرایی پروژه شامل احداث ساختمان جدید اداری در چهار طبقه، سالن غذاخوری و آشپزخانه، ساختمان موتورخانه و اتاق ژنراتور به مساحت تقریبی ۴۸۰۰متر مربع به انضمام محوطه‌سازی، پارکینگ و فضای سبز است. اسکلت ساختمان آن فلزی و از نوع اتصال صلب با سقف کامپوزیت و بام شیبدار است.

محل اجرای پروژه در شهرستان گچساران و مدت انجام کار ۲۴ماده می‌باشد.

از پیمانکارانی که دارای حداقل پایه ۳در رشته سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستند دعوت شده است تا پایان خرداد ماه، شرح کاملی از مشخصات و سوابق کاری و امکانات خود را به نشانی اهواز- کوی فدائیان اسلام- ساختمان پنج طبقه امور حقوقی و قراردادها- اتاق ۱۴۹ و یا تهران- میدان آرژانتین- اول خیابان بیهقی- دفتر مرکزی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب- طبقه سوم- امور قراردادها تحویل دهند.

شماره تلفن نمابر برای تهران ۸۸۷۳۰۴۹۶ و اهواز ۲۲۶۳۰۸۳است. برای اطلاعات بیشتر به سایت‌های www.shana.ir یاwww.nisoc.ir مراجعه کنید.

محوطه‌سازی و حصارکشی ساختمان‌ اداری در گیلان

منطقه مقاومت بسیج سپاه گیلان در نظر دارد، یک بلوک ساختمان اداری با محوطه‌سازی و حصارکشی را با زیربنای ۳۰۸متر مربع واقع در اطاقور شهرستان لنگرود از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

از پیمانکارانی که دارای پایه ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستند، دعوت شده است حداکثر تا تاریخ ۲۹/۳/۸۶ برای دریافت اسناد اولیه به مرکز اجرایی مهندسی منطقه مقاومت بسیج گیلان به آدرس: رشت، بلوار شهید بهشتی، خیابان هنر، پلاک ۳۰ مراجعه و یا با شماره تلفن‌ ۵۵۵۸۶۹۱ تماس بگیرند.