ملیحه سادات حسینی - شرکت تعاونی مسکن کارکنان بنیاد مسکن شهرستان نهاوند برابر نامه شماره ۲۶۹۲/۸۵ در مورخ ۲۷/۱۰/۱۳۸۵ تحت شماره ۸۶۷ با تایید اداره تعاون نهاوند ثبت شده است. این شرکت به مدت پنج سال از زمان راه‌اندازی مجاز به ادامه فعالیت در زمینه‌های تهیه زمین کاربری مسکونی از منابع مختلف و احداث واحد مسکونی جهت اعضا، تهیه واحد مسکونی آماده یا نیمه تمام و تکمیل و توزیع آن بین اعضا و مشارکت با دیگر تعاونی‌های عمرانی و مسکن در تهیه زمین و احداث واحد مسکونی با مجوز اخذ وام بانکی از بانک‌ها و صندوق تعاون به تصویب مجمع رسیده است.

شرکت تعاونی مسکن کارکنان بنیاد مسکن نهاوند با مدیریت شاهمراد زنگنه، محمد زمان رستمی و محمد سوری با عنوان اعضای اصلی و علی جلالی با عنوان عضو علی‌البدل هیات‌مدیره برای مدت سه سال و شاهمراد زنگنه با سمت رییس هیات‌مدیره محمد جلالوند به سمت مدیرعامل و محمد زمان رستمی با عنوان نایب رییس هیات‌مدیره انتخاب شده است.

کلیه اسناد اوراق بهادار و تعهدآور شرکت با امضای متفق مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره به همراه مهر شرکت معتبر و در غیاب رییس، نایب رییس، هیات‌مدیره حق امضا را بر عهده دارد. مرکز اصلی شرکت در شهرستان نهاوند واقع شده است.