خانه های متفاوت

مهدیس فرقانی - اگر کودکان شما در دنیای واقعی صاحب خانه نیستند، میتوانید با خرید یک خانه بادی کودکان خود را صاحب خانه کنید.

خانه بازی مکانی کوچک‌تر از شهربازی با اسباب‌بازی‌های کاملا بادی و با جنبه تفریحی است، خانه بازی مهدکودک نیست، بلکه مکانی است تا بچه‌ها در آن لحظاتی را بازی کنند و در عین حال این فرصت را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهند، تا زمانی که مجبورند کودکان ۳ تا ۷ساله خود را تنها بگذارند و فردی را هم برای نگهداری از فرزند خود ندارند از این مکان استفاده کنند. گروه تولیدی خانه بازی فعالیتش را حدود ۳سال پیش آغاز کرده و با توجه به آغاز به کار خانه‌های بازی در سایر کشورها طی ۱۲ تا ۱۳ سال اخیر این شرکت فعالیت خود را در زمینه واردات و فروش وسایل تفریحی و پارکی کودکان همراه با مشاوره و راه‌اندازی مکان‌های بازی کودک شروع کرده است. خانه بازی کودک با کمک مشاورین خارجی و با همت و تلاش متخصصان داخلی و در نهایت با تایید این پروژه توسط سازمان اسباب بازی ملی کشور و کسب تاییدیه از استاندارد ملی، این پروژه به شکل عملی درآمد.

برای تولید این محصولات از پارچه‌های PVC و LPS همراه با بهترین کیفی ت دوخت استفاده شده است.

این محصولات ظرف چند ثانیه باد شده و به طور مداوم یک دمنده در حال تامین باد در این وسایل است.

این وسایل به دلیل نشاط انگیز و بی‌خطر بودن برای کودکان، مورد اقبال واقع شده است زیرا در حال حاضر این محصولات برای کودکان در رده سنی ۳ تا ۱۲ سال استفاده شده است.

اما در آینده نزدیک قرار است برنامه‌ای طراحی شود که بتواند برای گروه‌های سنی بالاتر هم در جنبه‌های مختلف از این محصولات استفاده کنند.

در نهایت این گروه تولیدی بادی ساز به عنوان اولین تولیدکننده وسایل بادی جهت بازی کودکان اقدام به مشاوره و راه‌اندازی خانه‌ بازی کودک در تهران و شهرستان‌ها کرده است، طبق اطلاعات به دست آمده ۴۰ تا ۴۵ شهر دیگر خواستار برپایی این خانه‌های بازی شده‌اند.

مساحت مورد نیاز برای ساخت خانه‌های بازی

خانه‌های بازی ۸۰ تا ۱۲۰ مترمربع با سرمایه‌ای حدود ۳میلیون تومان است. همچنین می‌توان جهت بازی و نگهداری کودکان در نزدیکی مکان‌های تجاری، مهدکودک‌ها، رستوران‌ها، مجتمع‌های مسکونی راه‌اندازی کرد.