احمد دنیا مالی در گفت‌وگو با «فارس» در مورد بودجه شهرداری تهران در سال ۸۶ گفت: بودجه شهرداری تهران این هفته در صحن شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت. به گفته معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، کل بودجه پیشنهادی شهرداری تهران برای سال آینده، ۳۴۰۰میلیارد تومان بوده است که این رقم باید توسط شورای اسلامی شهر تهران مصوب شود تا شهرداری بتواند در سال آینده پروژه‌های بیشتری را در شهر اجرا و مورد بهره‌برداری قرار دهد.

دنیا مالی افزود: بودجه پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران در سال آینده بیش از ۱۰۰۰میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که بخشی از این بودجه از منابع خود شهرداری تهران تامین می‌شود و بخش دیگر بودجه از منابع مجازی تامین خواهد شد که شهرداری تهران در پی توسعه منابع مجازی است.

محمد باقر قالیباف، شهردار تهران نیز پیش از این در مورد بودجه شهرداری تهران در سال آینده گفته بود: رقم کل بودجه شهرداری تهران در سال آینده، ۳هزار و ۴۰۰میلیارد تومان است که امیدواریم این رقم در شورای اسلامی شهر تهران تصویب شود.

به گفته شهردار تهران، بودجه شهرداری تهران نسبت به سال گذشته حدود ۱۰۰۰میلیارد تومان افزایش یافته است.

قالیباف افزود: در سال ۸۴ بودجه شهرداری تهران، حدود ۱۵۰۰میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود، که حدود ۱۰۰۰میلیارد تومان آن محقق شد.

شهردار تهران اضافه کرد: بودجه شهرداری تهران امسال‌، ۲هزار و ۴۰۰میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که تاکنون ۸۱درصد آن تحقق پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: بودجه شهرداری تهران در سال ۸۶، فقط در بخش ورزش (با رویکرد ورزش محلات) ۵/۲ برابر نسبت به سال ۸۵ افزایش یافته است.