قیمت زمین و مسکن در آرامش

سایت اطلاع‌رسانی وزارت مسکن، عکس متفاوتی از علی نیکزاد را در کنار یکی از گزارش‌های خبری قرار داده است.

این عکس در جریان سفر پارسال وزیر مسکن به استان اصفهان گرفته شده است. در کنار نیکزاد استاندار اصفهان و معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای تامین مسکن اصفهان حضور دارند. سایت وزارت مسکن این عکس را در کنار گزارشی که مربوط به سفر هفته گذشته وزیر به اصفهان است، قرار داده است.

نیکزاد پنج‌شنبه گذشته با هلی‌کوپتر از تهران به کاشان، نایین‌، فولاد‌شهر و سپس به شهر اصفهان سفر کرد و از وضعیت ساخت‌وسازهای مسکن‌مهر که در این شهرها وضعیت مطلوبی داشت، بازدید کرد.

وزیر مسکن در سفر اخیر خود به اصفهان، با تاکید بر اینکه وزارت مسکن و شهرسازی به تنهایی قادر نیست مشکل مسکن را حل کند و مسوولان باید برای حل این مشکل با هم هم‌پیمان شوند، تصریح کرد: در صورت همکاری مردم، تا پایان دولت دهم، مسکن از میان دغدغه‌های آنها خارج می‌شود.

نیکزاد در عین حال تصریح کرد: قیمت زمین و مسکن هم‌اکنون در کشور در آرامش قرار دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد وزیر مسکن با اشاره به رونق ساخت و ساز و رشد صدور پروانه‌های ساختمانی طی ماه‌های اخیر تاکید کرد: در حال حاضر بازار مسکن در حالی رونق گرفته است که علائمی از رشد قیمت دیده نمی‌شود که این بهترین شکل ممکن برای فعالیت‌های ساختمانی و سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت و ساز محسوب می‌شود.