گروه مسکن - در برخی استان‌ها در حالی که بیش از نیمی از زمین‌های ۹۹ ساله زیر ساخت‌وساز رفته، اما دستگاه‌هایی که باید خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز و فاضلاب را برای این زمین‌ها تامین کنند، همکاری نمی‌کنند. در این استان‌ها نمایندگان مردم نگران هستند که مبادا واحدهای مسکونی مهر بدون امکانات زیربنایی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

علی نیکزاد، وزیر مسکن پنج‌شنبه گذشته بعد از بازدید از پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مختلف استان گیلان یک بار دیگر به سازمان‌ها و دستگاه‌های کم کار هشدار داد و گفت: اگر سایر وزارتخانه‌ها همکاری نکنند طرح ملی مسکن مهر نتیجه نخواهد داد.

مردم از دولت انتظار دارند

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، استاندار گیلان نیز در جلسه شورای تامین مسکن استان که پنج‌شنبه شب با حضور وزیر مسکن برگزار شد، گفت: طرح مسکن مهر باعث شده مردم انتظار به حق از دولت برای تامین مسکن داشته باشند.روح‌ا... قهرمانی افزود: در شان مسوولان نیست که مردم صاحب مسکن نباشند؛ چراکه کمترین حق مردم این است که صاحب مسکن شوند.وی تصریح کرد: تا دهه فجر امسال ۶۰۰ واحد مسکونی مهر در شهرهای مختلف استان گیلان به بهره‌‌داری خواهد رسید.استاندار گیلان ادامه داد: زمین پاشنه آشیل مسکن مهر در گیلان است، اما به‌رغم مشکلات موفق شدیم برای متقاضیان به اندازه نیاز زمین ۹۹ ساله تامین کنیم. قهرمانی تصریح کرد: تا قبل از ورود نیکزاد به وزارت مسکن امیدی به تحقق طرح مسکن مهر نداشتیم.