ستاره‌ها درآلبوم «در سوگ خاطرات ازدست رفته»

مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «در سوگ خاطرات از دست رفته» به آهنگسازی امیر عظیمی و با دکلمه اشکان خطیبی، مهدی پاکدل و مهتاب نصیرپور و با استقبال مخاطبان و هنرمندان، شامگاه شنبه ۱۷ مرداد در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در این مراسم پس از پخش کلیپی درباره آلبوم «در سوگ خاطرات از دست رفته» اشکان خطیبی، مدیر پردیس سینمایی چارسو در سخنانی گفت: برای این آلبوم زحمات زیادی کشیده شده و نکته‌ جالب این است که امروز هیچ‌کدام از ما توقع این استقبال از رونمایی آلبوم را نداشتیم.

خطیبی افزود: این یک آلبوم موسیقایی است که من، مهدی پاکدل و مهتاب نصیرپور، سه قطعه‌ را همخوانی کردیم و اگر نوازندگی دوستان نبود این آلبوم به این شکل تولید نمی‌شد..

در این جلسه مهدی پاکدل هم که در این آلبوم به دکلمه‌ برخی قطعات پرداخته است، گفت: برای من مهم‌ترین نکته‌ این مراسم حضور چهره‌های جوان است و اینکه این آلبوم قرار است، برای آنها کار کند و اینکه این نسل تا این اندازه توانسته با این آلبوم ارتباط بگیرد، برای من جالب است. این استقبال قطعا مجموعه را بیشتر و بیشتر دلگرم می‌کند. در حالی که جامعه این روزها به‌شدت درگیر موسیقی پاپ سطحی است، فکر می‌کنم، این استقبال از این آلبوم نقطه عطفی در بازار امسال موسیقی کشور باشد.