دور دوم «هزارصدا»ی موسیقی پاپ  در فرهنگسرای نیاوران

دوره دوم برنامه آکادمی هزارصدای پاپ، با کارشناسی شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ کشور برگزار می‌شود. به گزارش «ایرنا»، در این برنامه که دومین برنامه از سری جدید آن در فرهنگسرای نیاوران است، شهرام شکوهی به‌عنوان کارشناس خوانندگی، میلاد ترابی به‌عنوان کارشناس آهنگسازی و تنظیم و امیر ارجینی به‌عنوان کارشناس ترانه و کلام به بررسی و تحلیل آثار خوانندگان جوان خواهند پرداخت و در پایان، نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد. در کنار انتخاب خواننده برتر توسط کارشناسان، نفرات برتر به انتخاب مردم نیز از طریق سامانه پیامکی برگزیده و معرفی خواهند شد.

در کنار بخش مسابقه، اکبر آزاد (ترانه‌سرا و آهنگساز پیشکسوت) با آثاری مانند «آسیمه‌سر»، «بغض» و «آی آدمای مهربون» (آهنگسازی) به عنوان خواننده میهمان، قطعاتی از ساخته‌های خود را با نوازندگی پسرش - حامد آزاد - اجرا خواهد کرد. این بخش به مناسبت سالگرد تولد این هنرمند باسابقه در نظر گرفته شده است. این برنامه همچنین بخش‌های جنبی دیگری هم دارد که تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان موسیقی و معرفی آلبوم‌های تازه منتشرشده از آن جمله است.

«هزارصدا» برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی است که در دو بخش موسیقی پاپ و موسیقی اصیل ایرانی، به ترتیب دومین و چهارمین شنبه هر ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن برعهده آرش نصیری است.

این دور از برنامه «هزارصدا» ساعت ۱۷ روز شنبه (۱۳ دی‌ماه) در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.