بهزاد کاویانیتهیه‌کننده و مجری ویژه‌برنامه بازی‌های آسیایی شبکه سه، با اشاره به راه‌اندازی استودیویی با دکور مجهز در مقر برگزاری این مسابقات، ۳۵گزارشگر و برنامه‌ساز صداوسیما برای گزارش این بازی‌ها خبر داد. کتاب‌های «جواد مجابی» و «منصور اوجی» از مجموعه «تاریخ شفاهی ادبیات معاصر ایران» که با دبیری محمدهاشم اکبریانی منتشر می‌شود، مجوز نشر گرفتند.

داوران بخش مسابقه سینمایی بین‌الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت معرفی شدند. مجید مجیدی، محمد داودی، مفید الحق از بنگلادش، انیس لسود از تونس و گولبارا تولوموشوف از قرقیزستان هیات داوران بخش مسابقه فیلم‌های سینمایی بین‌الملل این دوره جشنواره را تشکیل می‌دهند.

نمایش «آرامسایش» به‌نویسندگی و کارگردانی محمد حاتمی با بازی بازیگرانی چون بهنوش بختیاری و پژمان جمشیدی از نیمه دوم مهرماه اجرای خود را در تالار شمس آغاز خواهد کرد.

فیلم‌های «یک شب»، «من عاشق سپیده صبحم»، «روایت ناپدید شدن مریم»، «۳۱۶» و «هفت و پنج دقیقه» از جمله فیلم‌هایی هستند که در گروه هنر و تجربه اکران می‌شوند.

رضا یزدانی خواننده کشورمان از خواندن سرود کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون خبر داد و آرزو کرد امسال کشورمان مدال‌های رنگین و رتبه خوبی از این رقابت‌ها کسب کند.

سیدمجتبی موسوی دبیر ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران با اشاره به تغییر یافتن محل برگزاری این دوره از سمپوزیوم به برج میلاد دلیل آن را پرهیز از آلودگی زیست‌محیطی برای دریاچه چیتگر اعلام کرد.

اسامی فیلم‌های منتخب شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف دهمین دوره جشنواره فیلم زوریخ اعلام شد و در این میان فیلم «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارد.