دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی در نامه‌ای به همه مدعیان دفاع از حقوق بشر و در حمایت از کودکان غزه خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کردند: آقای بان کی مون، سکوتت را بشکن و از ظلم اسرائیل نسبت به مردم و کودکان فلسطینی جلوگیری کن و این وظیفه اصلی شماست.

مجری طرح فیلم «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی تاکید کرد که قصد دارند‌ این فیلم را در فصل پاییز و قبل از جشنواره فجر اکران کنند.

مهدیه محمدخانی خواننده آواز ایرانی در فرهنگسرای نیاوران برای بانوان به روی صحنه رفت. این هنرمند جوان سابقه همکاری با بهزاد عبدی و مجید درخشانی را داشته است.

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم «چ» درباره احساس خود از تماشای بزرگ‌ترین‌نمایش ترکیبی ایران گفت: «شبی در کهکشان‌ها» خیلی خوب بود. من کارهای قبلی بهزاد بهزادپور را در این سبک ندیده بودم و خیلی مشتاق بودم ببینم.

با استقبالی که چینی‌ها از فیلم انیمیشنی«چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲» نشان دادند، این فیلم از مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

موزه هنرهای نیویورک ۵۰۰ فیلم از «اندی وارهول»، هنرمند بزرگ پاپ را دیجیتالی می‌کند و برای عموم مردم نمایش می‌دهد.

«جیمز کامرون»، کارگردان آمریکایی برنده ۳ جایزه اسکار و خالق آثار ماندگار تاریخ سینما چون «آواتار» و «تایتانیک»

۶۰ ساله شد.

رضا یزدانی قطعه «ارث اجدادی» را که پیش از این در کنسرت ویژه جانبازان به همراه مازیار فلاحی خوانده بود، در فضای مجازی منتشر کرد. این خواننده پاپ ۳ شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برنامه اجرا می‌کند.

لوریس چکناواریان شب گذشته در برنامه زنده «چراغ» در رادیو تهران، حضور پیدا کرد و پیرامون مسائل مختلف موسیقی کشورمان سخن گفت.

صدا پیشه‌های جمهوری آذربایجان که تاکنون در زمینه دوبله فیلم و سریال‌های ایرانی فعالیت چشمگیری داشته‌اند، با دوبله مجموعه انیمیشن ایرانی من و دوستم در باکو، از این پس به جای شخصیت‌های انیمیشن‌های ایرانی هم صحبت خواهند کرد.

نمایشنامه خوانی «شایعات» به کارگردانی بهادر آذری در نخستین روز شهریور در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌‌‌‌‌شود.

قیمت پیشنهادی برای اولین نسخه از کتاب سوپرمن در اولین روزی که در وب‌سایت «ای بی» برای فروش عرضه شد از قیمت ۶/۱ میلیون دلار گذشت.