«آینه‌های روبه‌رو» در خانه‌ها

فیلم سینمایی «آینه‌های روبه‌رو» به کارگردانی نگار آذربایجانی توسط موسسه رسانه‌های تصویری در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. «آینه‌های روبه‌رو» در بخش مسابقه بیست‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایت آشنایی دو زن جوان از موقعیت‌های کاملا متضاد اجتماعی را به تصویر می‌کشد. هر کدام از آنها با انگیزه متفاوتی زندگی می‌کنند و این آشنایی زمینه تجربه‌های مختلفی را برای هر دو نفر فراهم می‌کند.

رها و آدینه یکی مذهبی و سنتی و دیگری سنت‌شکن و عاصی، بر اثر حادثه‌ای همسفر می‌شوند. یکی برای ماندن در وضعیتی که دارد پای به جاده گذاشته و دیگری برای فرار از آنچه هست.

«آینه‌های روبه‌رو» در بیش از ۱۵۰ فستیوال ایرانی و جهانی از جمله مونترال، نیویورک، میامی، واشنگتن، سائوپائولو، اوکراین، دهلی، آسیا پاسیفیک، استرالیا، آنکارا، سیاتل، لس‌آنجلس، تایوان، اتریش، سوئیس، بوستون، تورنتو، سانفرانسیسکو، ‌هامبورگ، استکهلم، ملبورن، ایرلند، فیلادلفیا، سیدنی و ... مورد تحسین واقع شده و از جشنواره‌های فیلم فجر، شهر، خانه‌سینما و انجمن منتقدان سینما برنده جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگران نقش اصلی شده است.

در این فیلم شایسته ایرانی، غزل شاکری، همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی و مریم بوبانی نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند و هنگامه قاضیانی، صابر ابر و رابعه اسکویی هم به‌صورت افتخاری در این فیلم حضور دارند.