شوخی‌های ضرغامی در اختتامیه جشنواره رادیو

یک مراسم چهار ساعته بالطبع حاشیه‌های فراوانی در خود دارد، آن هم وقتی رئیس سازمان صدا و سیما از همیشه سرحال‌تر و بذله‌گوتر باشد. به گزارش خبرگزاری مهر، شامگاه دوشنبه ۲۲ اردیبهشت مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا با حضور مدیران و چهره‌های هنری و ادبی و جمعی از پیشکسوتان رادیو در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. در اولین بخش‌های مراسم بهزاد فراهانی که فرود آمدن گرد پیری بر چهره‌اش بارز بود، نمایش رادیویی را اجرا کرد که درآن نقش شخصیتی را داشت که همسر درگذشته خود را مخاطب قرار داده و با او حرف می‌زد. در پایان نمایش هم رادیویی را برای او به عنوان هدیه آورد که این ترانه زنده‌یاد نوری از آن پخش می‌شد: ما برای آنکه ایران گوهر تابان شود خون دلها خورده‌ایم... در ادامه صوفی سخنرانی داشت و با اتمام حرف‌هایش از ضرغامی خواست که برای سخنرانی بیاید. نیمی از حرف‌های ریاست سازمان حالت شوخی و مزاح داشت.

در ادامه با اعلام برگزیدگان بخش بین‌الملل مهران دوستی که برنامه‌اش برترین برنامه بخش شخصیت‌محور شد، در سخنانی گفت: از اعتمادی که به من ازطرف آقایان ضرغامی و صوفی و احمدپور شد ممنونم. این اولین تجربه در رسانه ملی برای یک برنامه نیمه خصوصی است و من از مهدی زریباف، ریحانه شمس، سارا تهرانی، اصغرانی،مجید آینه و... ممنونم.

جشنواره سیزدهم رادیو با گرفتن عکس یادگاری برگزیدگان به پایان رسید. در این لحظات در سالن ترانه تیتراژ شب بخیر کوچولو پخش می‌شد و ضرغامی با دیدن خبرنگاران گفت: یا الله! من گفتم امشب از شما راحتم! ساعت از ۱۲ گذشته، شما خانه زندگی ندارید؟ همسرتان سوال نمی‌کند تا این لحظه کجایید؟!