کنسرت استاد «عالیم قاسم اف» در تهران
چهره جهانی موسیقی آذربایجانی برنده جایزه موسیقی یونسکو و شورای جهانی موسیقی مصادف با روز پدر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت برگزار می‌کند.
به گزارش سایت باشگاه خبرنگاران؛ چهره جهانی موسیقی آذربایجانی برنده جایزه موسیقی یونسکو و شورای جهانی موسیقی مصادف با روز پدر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت برگزار می‌کند. «عطاءالله خسرویان» تهیه‌کننده این برنامه اعلام کرد که مجوز اجرای این چهره جهانی از طرف دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
بنابر این گزارش، این برنامه در مورخ سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت مصادف با میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به صورت یک اجرا برگزار خواهد شد. وی عنوان کرد: استاد قاسم اف برنده جایزه موسیقی یونسکو و شورای بین‌المللی موسیقی به عنوان بهترین خواننده آواز است که این جایزه به جایزه نوبل موسیقی مشهور است.
جایزه موسیقی یونسکو و شورای جهانی موسیقی به کسانی داده می‌شود که با کار خود علاوه بر مهارت فنی به صلح و همکاری بین‌المللی و تفاهم متقابل میان فرهنگ‌ها خدمت کنند. روزنامه فرانسوی (لوموند) صدای او را یکی از باشکوه‌ترین صداهای جهان نامیده و نیویورک تایمز از او به عنوان اعجوبه هنری از سرزمین آذربایجان نام برده است.
کنسرت‌های ایشان به‌طور متعدد در کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا برگزار می‌شود.