اگرچه پیگیری‌ها درباره ممانعت برخی مسوولان اداره ارشاد یا استانداری قم از اکران «رسوایی» در این شهر صحت این اتفاق را نشان می‌دهد، اما معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی این موضوع را تکذیب کرده و تاکید می‌کند که تا این لحظه مسوولان شورای فرهنگی این شهر هیچ چیزی در این‌باره به سازمان سینمایی اعلام نکرده‌اند. مهدی عظیمی میر‌آبادی در گفت‌وگو با «ایسنا» توضیح داد: این موضوع به‌هیچ وجه صحت ندارد و فیلم «رسوایی» طبق مقررات می‌تواند در سینماهای شهر قم اکران شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است مسوولان استانی مربوطه در قم از اکران «رسوایی» ممانعت به عمل آورده باشند، تصریح کرد: طبق دستور‌العمل که قبلا ابلاغ شده است، شورای فرهنگی هر استان با توجه به مقتضیات منطقه می‌تواند پیشنهاد خود را در این‌باره به سازمان سینمایی ارائه دهد و راسا چنین اقدامی از سوی آنها ممکن است. تا این لحظه هم شورای فرهنگی استان درباره فیلم «رسوایی» چیزی را به ما اعلام نکرده است.

خبرنگار ایسنا پیگیر این موضوع از مسوولان اداره ارشاد و استانداری قم است تا این لحظه با وجود تاییدشان مبنی بر وجود مشکلاتی برای اکران این فیلم در آن شهر، هیچ‌کدام پاسخی برای انتشار در رسانه‌ها نمی‌دهند!