جواد رضویان با نقشی متفاوت در «خروس»

جواد رضویان همکاری با سعید آقاخانی در سریال «خروس» را تجربه متفاوت دانست و این کارگردان را جزو نسل اولی‌های طنز تلویزیون خواند که به گردن موج دومی‌ها حق دارد. جواد رضویان بازیگر و کارگردان طنزپرداز تلویزیون درباره همکاری با سعید آقاخانی در سریال تازه‎اش «خروس» به خبرگزاری مهر گفت: سال‌ها منتظر فرصتی بودم تا برای سعید آقاخانی بازی کنم. او حق زیادی به گردن من دارد، به ویژه در آغاز کارم. او جزو نسل اول افرادی است که کار طنز تلویزیونی کردند و ما موج دومی بودیم که بعد از دوستانی چون آقاخانی وارد کار شدیم. وی افزود: کار کردن کنار او برای من یک افتخار است. چه سال ۷۲- ۷۳ که از او یاد گرفته‌ام چه حالا که باز هم یاد می‌گیرم.

کارگردان سریال «مهمانان ویژه»، بازی در سریال «خروس» را یک تجربه متفاوت خواند و یادآور شد: قسمت‌های زیادی از کار را گرفته‌ایم. نمی‌دانم پایان بندی سریال چگونه خواهد بود، اما تا به حال کار متفاوتی از آب درآمده است و اگر جایی مخاطب را می‌خنداند این کار را شبیه آثار دیگر انجام نمی‎دهد. رضویان موارد فنی و بازی‌ها را از جمله تفاوت‌های این سریال در راستای جدا شدن از آثاری که تا به حال ساخته شده است، معرفی کرد و گفت: امیدوارم تماشای «خروس» به مذاق مخاطب خوش بیاید.

وی درباره مناسبتی بودن این سریال و احتمال پخش آن در ماه رمضان از شبکه دو، تصریح کرد: ما سال گذشته «مهمانان ویژه» را برای نوروز ساختیم با این حال فکر می‎کنم اگر کار در این زمان پخش می‎شد آنقدر مخاطب پیدا نمی‎کرد که با آغاز پخش در شب تولد آقا امام زمان (عج) و اتمام آن در شب اول ماه رمضان مخاطب جذب کرد. این از اقبال ما بود. این بازیگر طناز تاکید کرد: امیدوارم هر وقت خیر است «خروس» روی آنتن برود و به مذاق مخاطبان خوش بیاید.