دومین نمایشگاه انفرادی عکس‌های رضا کیانیان درحالی در روز افتتاحیه با فروش ۱۴ میلیون تومانی مواجه شد که اهالی هنر همچون بهمن فرمان‌آرا، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، رضامیرکریمی، پرویز کلانتری، نصرالله کسرائیان و... به دیدن آثار آمده بودند. به گزارش مهر، دومین نمایشگاه عکس‌های رضا کیانیان، بازیگر تئاتر و سینما با عنوان «قارسوم: اتفاق می‌افتد» عصر جمعه، ۲۱ آبان در نگارخانه «ماه‌مهر» برگزار شد.

کیانیان در سال‌های اخیر علاوه‌ بر حضور در سینما ، تئاتر و نگارش کتاب نمایشگاه‌هایی در زمینه‌هایی چون مجسمه‌سازی و عکس داشته است. او این‌بار همچون نمایشگاه انفرادی قبلی‌اش که عکس‌هایی از پوسته درختان بودند، به نوعی دیگر به سراغ طبیعت رفته و خواسته است اسطوره کلاغ‌ها را نشان دهد.

روز گذشته مانند نمایشگاه‌های قبلی وی فضای نگارخانه مملو از جمعیتی بود که برای دیدن عکس‌های کیانیان آمده بودند. تمام حیاط نگارخانه با گلدان‌های شیشه‌ای با گل‌های بنفش همراه با شمع‌های روشن، تزئین شده بود. با این همه وقتی وارد سالن می‌شدید، اولین تجربه‌تان از فضای سرد را از طریق پاگذاشتن روی نمک که به جای برف استفاده شده بود احساس می‌کردید.همچنین خود کیانیان در متنی که در ورودی نمایشگاه نصب شده است، در مورد علاقه‌اش به کلاغ‌ها نوشته بود: اگر کلاغی روبه‌روی تو بنشیند و به تو نگاه کند و دوبار «قار» بزند، خبری در راه است. اگر سه بار قار بزند؛ یعنی خبر برای تو است و اتفاقی می‌افتد و زمانی که گروه کلاغان در آسمان «قار» می‌زنند، اتفاق بدی در راه است. باید ذکر بگویی و به خدا پناه ببری.وی در بخش دیگری از این متن آورده است: این عکس‌ها را در جزیره قشم گرفتم. شنیده بودم قشم کلاغ ندارد. پس این ۲۰ تا ۲۵ کلاغ از کجا آمده‌اند و چگونه؟ بعدها شنیدیم با کشتی از هند به اینجا مهاجرت کرده‌اند! چندین هفته‌ای که با آنها بودم، این جلوه‌های دیداری را به من هدیه کردند.