مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی با بیان اینکه «پری‌ناز» نتوانست اصلاحات را انجام دهد و به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسد، گفت: هنوز شورای پروانه نمایش درباره فیلم «بی‌خود و بی‌جهت» اعلام نظر مثبت نکرده است. «سید‌علیرضا سجادپور» مدیر‌کل اداره نظارت و ارزشیابی در‌باره فیلم‌هایی که هنوز موفق به اخذ پروانه نمایش نشدند و برخی از آنها در برنامه‌ جشنواره فیلم فجر حضور دارند، گفت: «پری‌ناز» نتوانست اصلاحات را انجام دهد و به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسد.

وی در ادامه درباره پروانه نمایش فیلم «قلاده‌های طلا» توضیح داد: به نظر می‌رسد فیلم نمایش محدودی در جشنواره فیلم فجر خواهد داشت، هنوز فیلم رسما به اداره کل نظارت و ارزشیابی برای اخذ پروانه نمایش ارائه نشده است و حرف و حدیث‌هایی که تاکنون درباره فیلم‌‌ها شنیده می‌شود تنها نظرات فیلمسازان و صاحبان فیلم‌ها است که با نهادهای مختلف رایزنی می‌کنند. هنوز رسما ارشاد درباره فیلم «قلاده‌های طلا» اظهار نظر نکرده است. به نظر می‌رسد با چند نمایش محدود، از فیلم «قلاده‌های طلا» در جشنواره تنها رونمایی خواهد شد.مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی درباره فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» گفت: هنوز شورای پروانه نمایش درباره این فیلم اعلام نظر مثبت نکرده‌ است و اگر پروانه نمایش این فیلم صادر شود حتما از طریق سایت معاونت اعلام می‌شود.

سجادپور همچنین درباره شایعاتی که این‌روزها درباره حضور بازیگر فیلم «پری‌ناز» و عدم ارائه پروانه نمایش به این فیلم گفت: این تنها شایعه است و صحت ندارد. اصلاحات فیلم «پری‌ناز» هیچ ارتباطی به بازیگران ‌فیلم نداشته و تنها به محتوای فیلم ارتباط دارد.