«اپرا وینفری» و «مردان دیوانه» برنده جوایز تلویزیونی

برندگان جوایز انجمن منتقدان تلویزیونی در حالی معرفی شدند که سریال‌های «مردان دیوانه» و «بازی برای تخت‌ها» جزو برندگان امسال بودند. سریال پربیننده «مردان دیوانه» که تاکنون برنده جوایز مختلف تلویزیونی شده است، امسال در بخش بهترین درام تلویزیونی جوایز انجمن منتقدان تلویزیونی به عنوان برنده شناخته شد.

سریال پرمخاطب «مردان دیوانه» چندی پیش نامزدی در ۱۹ بخش جوایز معتبر تلویزیونی «امی»، از جمله بهترین کارگردانی،‌ بهترین بازیگر اصلی مرد،‌ بهترین سریال درام تلویزیونی را به‌دست آورد.

«مردان دیوانه» که امسال توانست جایزه بهترین سریال درام تلویزیونی را در جوایز انتخاب منتقدین کسب کند، یک سریال درام آمریکایی به کارگردانی «متیو وینر» است. تاکنون چهار فصل از این مجموعه ساخته‌ شده است. هر فصل از این مجموعه تلویزیونی ۱۳ قسمت است. داستان سریال مربوط به یک بنگاه تبلیغاتی در دهه ۱۹۶۰ در شهر نیویورک است. همچنین «جان هم» برای بازی در همین سریال جایزه بخش بهترین بازیگر مرد سریال‌های درام را به‌دست آورد. این سریال تاکنون سه‌ بار موفق به کسب عنوان بهترین سریال درام جایزه «امی» در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ شده است.

«مردان دیوانه» اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی به شبکه «ای.ام.سی» بازمی‌گردند.

«اپرا وینفری» مجری سرشناس تلویزیون هم در این مراسم جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد.

اپرا وینفری تهیه‌کننده، بازیگر و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی آمریکا و جهان است. وی به عنوان ثروتمندترین آمریکایی ـ آفریقایی قرن بیستم رتبه‌بندی شده‌ است. او فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه انجام داده‌ و بزرگ‌ترین خیر و نیکوکار سیاه‌پوست در تاریخ آمریکا به‌شمار می‌رود. او برای مدتی، تنها میلیاردر سیاهپوست جهان بوده ‌است و بر اساس برخی ارزیابی‌ها، با نفوذترین زن در جهان محسوب می‌شود. وی در میان قدرتمندترین افراد جهان در رتبه ۴۵ قرار دارد و از چنان نفوذ چندجانبه‌ای در میان افکار عمومی آمریکا برخوردار است که با حمایت و جهت‌گیری خود می‌تواند یک کتاب یا رییس‌جمهور را در این کشور به موفقیت برساند.

به گزارش نولا، سریال «بازی برای تخت‌ها»، جایزه بهترین سریال جدید را دریافت کرد.

سریال پربیننده «خانواده مدرن» هم جایزه بهترین سریال کمدی را به خود اختصاص داد.

این سریال که برنده جایزه بهترین سریال کمدی انتخاب منتقدین امسال بود، در کنار «مردان دیوانه» در آگوست گذشته جوایز نخست «امی» در بخش‌های بهترین کمدی و بهترین درام تلویزیونی را از آن خود کرده‌اند.