پونه ندایی از انتشار و جشن رونمایی نشریه «شوکران» با شکل و شمایل جدید خبر داد. پونه ندایی، شاعر و مدیر انتشارات امرود، به‌‌‌مناسبت انتشار شماره تازه «شوکران» و جشن رونمایی و نمایشگاهی که در گالری «هو» برگزار می‌شود، گفت: نشریه «شوکران» از نظر محتوا با تمرکز بر موضوع‌‌‌های خاص منتشر خواهد شد و نسبت به‌‌‌قبل تغییراتی دارد.

موضوع نمایشگاه برپا شده نیز به مینیمالیسم مرتبط است و اینستالیشنی با طراحی خودم با عنوان «کمتر بیشتر است» به نمایش درمی‌‌‌آید. این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌‌‌های بهداشتی، فردا جمعه ساعت ۱۶ تا ۲۰  در گالری «هو» افتتاح می‌شود و تا نوزدهم اسفند ادامه دارد.

     

نمایش «خانه عروسک» از ۱۰ اسفند ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان روی صحنه است.

در جدیدترین اثر گروه هنری رُخداد، بهناز سعیدی، احمد احمدی، فائزه قربان‌‌‌نژاد، امیرحسین سیداسماعیل و رضا ملک‌‌‌زاده ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان چنین آمده است: «تو هرگز منو دوست نداشتی، فقط از اینکه به من ابراز عشق کنی لذت می‌‌‌بردی، همین.»

     

شورای پروانه نمایش فیلم‌‌‌های سینمایی، در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم «شادروان» به تهیه‌‌‌کنندگی عباس نادران و کارگردانی حسین نمازی موافقت کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شادروان به دردسرهای یک خانواده پس از فوت ناگهانی پدرشان می‌‌‌پردازد. خانواده آنها که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند درآمدی جز فروش سبزی ندارند و حالا با درگذشت پدرشان ماجراهای تازه‌‌‌ای برایشان به وجود می‌‌‌آید.

     

یعقوب یادعلی، جمعه، سیزدهم اسفند در «پیتسبرگ» آمریکا به خاک سپرده می‌شود.

پیکر این نویسنده قرار بود در بوستون دفن شود اما به شهر «پیتسبرگ» پنسیلوانیا منتقل و در آنجا دفن خواهدشد.

پیش‌تر قرار بود پیکر یادعلی که در روز سوم اسفند و در ۵۱سالگی در بوستون به خاطر سکته‌‌‌ قلبی از دنیا رفت در همان محل دفن شود اما همسر او، اکرم کبیری از تغییر برنامه‌‌‌ تدفین خبر داد.