خبرگزاری تسنیم: با راه اندازی سامانه جامع امور مشترکان آبفای استان تهران، امکان خرید آنلاین انشعاب آب در تهران فراهم شد.


پرداخت دوباره هزینه‌های نصب انشعاب آب در برخی شهرک‌های استان تهران، سردرگمی شهروندان در ادارات برای مطلع شدن از فرآیند درخواست انشعاب، زمانبر بودن نصب انشعاب و عدم پاسخگویی کامل برخی متصدیان در شرکت‌های آب و فاضلاب، فعالیت شرکت‌های خصوصی آبرسانی، عدم نظارت دقیق بر این فعالیت‌ها و... مشکلاتی است که قرار است با راه‌اندازی امکان خرید آنلاین انشعاب آب در تهران برطرف شوند. سیدرسول باقری، معاون نظارت بر درآمد و امور مشترکان آبفای استان تهران از راه‌اندازی سامانه جامع امور مشترکان آبفای استان تهران خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از این سامانه، متقاضیان انشعاب آب می‌توانند با مراجعه به بخش مشترکان پایگاه اینترنتی آبفای استان به نشانی www.tpww.ir و یا پایگاه‌های اینترنتی شرکت‌های زیرمجموعه آن از طریق ثبت درخواست و درج کلیه مدارک لازم، خرید انشعاب آب و پرداخت هزینه‌های مرتبط را به صورت کاملاً تراکنشی انجام دهند.


وی افزود: در فاز دوم راه‌اندازی این سامانه، امکان فروش تراکنشی و برخط انشعاب آب به متقاضیان نیز به بهره‌برداری رسیده است.


طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، امکان مشاهده همه اطلاعات و سوابق مربوط به مشترکان از جمله آخرین قبض مشترک و پرداخت قبض از طریق اتصال به درگاه بانک سامان و نهایتا ثبت و نمایش پرداختی مشترک و به‌روزرسانی همزمان مانده بدهی مشترک در این سامانه وجود دارد.