با گذشت کمتر از یک هفته از ابلاغ دستور مدیریت ساخت و بهره‌برداری جایگاه‌های CNG به شرکت ملی گاز ایران، کارگروه ویژه‌ای برای بررسی شرایط موجود تعریف شده است.

عبادا... قنبری همدانی، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: تسریع تحقق اهداف مربوط به ساخت جایگاه‌های CNG و بهره‌برداری از آنها در راستای برنامه‌های اولیه تشکیل شده است. وی افزود: در آینده نزدیک شرکت مستقل CNG تحت نظارت شرکت ملی گاز ایران تشکیل خواهد شد.

او با تکذیب خبر منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های گروهی مبنی بر وعده سید رضا کسایی‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، بر ساخت و تکمیل هزار جایگاه CNG تا پایان امسال، خاطرنشان کرد: با وجود این که این شرکت تمام توان خود را برای تحقق برنامه‌های مربوط به ساخت CNG به کار گرفته است، ولی در حوزه انتقال خبر با توجه به هم زمانی گفت‌وگو‌های مدیر کل روابط عمومی‌ وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، این تلقی ایجاد شده که وعده تحقق برنامه ساخت یک‌هزار جایگاه CNG تا پایان سال ۸۶ از سوی مدیرعامل شرکت ملی گاز بوده است، که تکذیب می‌شود.

وزیر نفت روز شنبه - ۱۰ آذر - درنامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ابلاغ کرد که با سازماندهی مناسب فعالیت‌های مرتبط با ساخت و بهره‌برداری از جایگاه‌های تک‌منظوره CNG و همچنین تبدیل کارگاهی خودرو‌های دوگانه‌سوز، ظرفیت‌های مدیریتی لازم برای انجام این ماموریت مهم را فراهم کند.