بنا بر این گزارش،  پایانه‌‌‌های بانکی غیرنقد سری WK توسن‌‌‌تکنو شامل TECHNO WK۱۰۰ و TECHNO WK۳۰۰ با صفحه‌‌‌‌‌‌های نمایش ۱۷ اینچی رنگی و لمسی و برخورداری از گواهی‌‌‌های‌IP،  در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و می‌توانند گزینه‌‌‌ای مناسب برای ارائه خدمات سازمان‌ها و کسب‌‌‌وکارها به کاربران در فضای باز و بسته باشند.

 استفاده از حافظه SSD نیز باعث افزایش سرعت چشمگیر این محصولات شده است. همچنین این پایانه‌‌‌ها با دارا بودن دوربین باکیفیت و امکان افزودن حسگر اثر انگشت،  امکان احراز هویت قوی را برای سازمان‌های به‌‌‌کارگیرنده فراهم می‌‌‌کند.

شرکت سهامی عام «توسعه فن‌‌‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌‌‌تکنو» و نماد «فن‌‌‌افزار»،  در حوزه‌‌‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند،  راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه،  راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ،  شبکه امن و مستقل ماشین‌‌‌های بانکی مانی‌‌‌تک،  خدمات نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌‌‌کند.

این شرکت به‌‌‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌‌‌بنیان پایانه‌‌‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌‌‌های بانکی کشور،  تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌‌‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.