رونمایی از پلتفرم «دیتامات»

سهام‌‌‌الدین بهرامی مدیرعامل شرکت مات در نشست خبری رونمایی از پلتفرم دیتامات اظهار کرد: پروژه دیتامات در طول چند سال مورد بررسی قرار گرفته و ما همواره تلاش کردیم در حوزه خود ابداعات جدیدی داشته باشیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته به دلیل نبود اطلاعات، بودجه‌‌‌هایی برای بحث تبلیغات اختصاص پیدا کرده است. اما متاسفانه نتیجه مدنظر شرکت‌ها عملیاتی نشده است. به همین دلیل تلاش کردیم پکیج اطلاعاتی کاملی در حوزه تبلیغات ایجاد شود و سعی می‌کنیم تا بودجه‌ای که شرکت‌ها به ما پرداخت می‌کنند هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده خرج شود.

مدیرعامل شرکت مات با بیان اینکه ما در رسانه شاخص‌‌‌هایی برای اندازه‌گیری در حوزه تبلیغات داریم تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم با استفاده از بستر فضای مجازی و دنیای دیجیتال در جهت جمع‌آوری اطلاعات در حوزه تبلیغات وارد عمل شویم.

بهرامی خاطرنشان کرد: دیتامات اولین کار ما در حوزه تبلیغات نیست و در بهار سال آینده برنامه‌‌‌ای را در حوزه تبلیغات محیطی رونمایی خواهیم کرد و در جهت ارائه برنامه‌‌‌های جدید نیز اقدامات لازم را شروع کردیم.

مدیرعامل شرکت مات در ادامه با بیان اینکه پلتفرم دیتامات مخصوص رسانه‌‌‌های دیداری مثل تلویزیون است تصریح کرد: ما عمیقا با جزئیات وارد این حوزه شدیم و این پلتفرم به ما کمک می‌کند با بودجه هدفمند یک طرح را پیاده‌سازی و در نهایت به مشتری پیشنهاد دهیم.

مدیر استراتژیک شرکت مات اظهار کرد: ما از دو سال پیش همه ابزارهای لازم را در جهت شناسایی مخاطبان مورد بررسی قرار دادیم و به طور مستمر با افراد تماس گرفته و رفتار آنها را در حوزه تبلیغات مورد بررسی قرار دادیم.

سرفرازیان با اشاره به اینکه هر شهری که دیتای آن در پلتفرم دیتامات است از نظر بررسی اطلاعات مورد بررسی دقیق قرار گرفته است افزود: دیتا و اطلاعات دقیق به ما سرعت می‌دهد تا در جهت پیشبرد اهدافمان به بهترین شکل ممکن وارد عمل شویم.