شمپین ۳۹ ساله، در مصاحبه‌‌ای گفت: «واقعا می‌خواستم کاری کنم که بیشترین تاثیر را بر بیشترین افراد ممکن داشته باشد. کره‌‌ای‌‌ها وابستگی عمیقی به خانه‌های مسکونی خود دارند. ما می‌‌توانیم کل این تجربه را مطابق نیازهای آنها متحول کنیم.» شمپین در کره متولد شد و خانواده‌‌ای در آمریکا سرپرستی او را بر عهده گرفت و در نیوجرسی بزرگ شد. در سال ۲۰۰۷، برای شرکت در کنفرانسی به کره برگشت و با خانواده بیولوژیک خود ارتباط برقرار کرد. همان‌‌جا بود که به این نتیجه رسید برای انجام کاری مثبت برای کشورش، ماموریتی دارد. شمپین در سال ۲۰۱۱ به شرکت وی‌‌ورک پیوست و در تاسیس WeWork Labs که انکوباتوری برای این شرکت اشتراک محیط کار بود، مشارکت کرد. در سال ۲۰۱۸ مدیرکل وی‌‌ورک در کره شد و همان‌‌جا بود که با اینسانگ کیم، مدیر ارشد استراتژی شرکت و شریک آینده دانگ‌‌نائه، آشنا شد.

آنها دانگ‌‌نائه را در سال ۲۰۲۰ با هدف دسترسی راحت‌‌تر به آپارتمان‌‌های ارزان‌‌تر تاسیس کردند. محصول اصلی آنها به نام «دانگ‌‌نائه فلکس» (Dongnae FLEX)، املاک اجاره‌‌ای کوتاه‌مدت و تمام‌‌ مبله است که قیمت رهن بسیار پایینی دارد و مناسب فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه یا مسافرانی است که از پس رهن و اجاره‌های هنگفت برنمی‌‌آیند. دانگ‌‌نائه تاکنون از سرمایه‌‌گذاران محلی و بین‌المللی تامین سرمایه کرده است. دور اول تامین سرمایه آن در ماه مارس، به ارزش ۲۱ میلیون دلار بود که شرکت‌‌های معروفی مثل «لیفت» و «دوردش» و قدیمی‌‌ترین شرکت‌‌ سرمایه‌‌گذاری کره (Daol Investment) در آن مشارکت کردند. بیش از ۸۰ درصد ثروت خانوارهای کره‌‌ای مربوط به املاک است که این رقم در آمریکا ۳۵ درصد است. اما مالکیت مسکن در کره هر روز سخت‌‌تر می‌شود.

میانگین قیمت یک آپارتمان در سئول که پایتخت و شلوغ‌‌ترین شهر کره است، بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ دو برابر شده و به بیش از یک میلیون دلار رسیده است. مساله مسکن، موضوع اصلی مناظرات انتخاباتی کره بود و یوون ساک یئول، رئیس‌جمهور تازه این کشور قول داده با ساخت ۵/ ۲ میلیون مسکن جدید در مدت پنج سال، بازار را کنترل کند. بازار اجاره مسکن در کره، مبتنی بر یک سیستم پرداخت منحصر به فرد موسوم به jeonse است که مستاجر را برای رهن یک واحد، ملزم به پرداخت حدود ۸۰ درصد قیمت فروش آن واحد می‌کند. در ماه اوت، قیمت jeonse یک آپارتمان در سئول تقریبا ۵۱۶ هزار دلار بود. افراد برای تامین این مبلغ، مجبور به گرفتن وام‌‌های بانکی کلان می‌شوند.

وزارت مسکن کره اعلام کرده در آوریل امسال، ۴/ ۵۰ درصد مردم مجبور شدند به اجاره‌های ماهانه روی آورند. شمپین می‌گوید با امکان اجاره‌های کوتاه‌مدت، علاوه بر اینکه حس زندگی بدون بدهی را برای مردم ایجاد کردیم، باعث شدیم جوان‌‌ها سبک زندگی مستقل‌‌تر و منعطف‌‌تری داشته باشند. این استارت‌آپ بعد از آخرین دور تامین مالی خود، اعلام کرد از ۶۰ مجموعه آپارتمان، به ۸۰ مجموعه در ۱۲ بخش سئول رسیده است. بنیان‌‌گذاران دانگ‌‌نائه با نگاهی به آینده، قصد دارند خدمات مسکن خود به شهروندان را توسعه دهند و از بازار پیشرفته کره در لوازم خانگی و کالاهای سبک زندگی بهره‌‌برداری کنند.