هومن امینی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این اپلیکیشن پرداخت، شناساندن و آوردن سیستم‌های آنلاین به زندگی مردم است، ادامه داد: کمک به بزرگ شدن حوزه دیجیتال، کمک به عموم مردم است.

امینی افزود: نگاه‌ها در ایران به حوزه فین تک تغییر کرده، اما هنوز اندازه بازار ایکامرس ایران در مقابل کامرس، خیلی کوچک است و برای بزرگ شدن باید از فین تک کمک گرفته شود؛ یکی از اهداف اصلی این شرکت تمرکز بر توسعه تجارت الکترونیک و سوق دادن بازار آفلاین به آنلاین است.

وی در ادامه، ضمن اشاره به شناخت رفتار و نیازهای مشتری، گفت: در مقایسه با اپلیکیشن‌های پرداخت، دیجی‌پی یک تفاوت اساسی دارد و آن، جنس اطلاعات است. ما به واسطه دیجی‌کالا در سمت نیاز مصرف‌کننده هستیم، ولی دیگر اپلیکیشن‌ها سمت بانک و اطلاعات تراکنش هستند، بنابراین اگر رفتار کاربران را یاد بگیریم، می‌توانیم ارزش افزوده‌ بیشتری برایشان خلق کنیم.

امینی در پایان خاطرنشان کرد:در نسخه‌ جدید رابط کاربری دیجی‌پی، کاربر سرویس‌های مورد نظر خودش را در صفحه اصلی برنامه قرار داده و اپلیکیشن خودش را شخصی‌سازی می‌کند، یعنی می‌تواند سرویس‌هایی را که بیشتر استفاده می‌کند، بهتر در معرض دید و استفاده خود قرار دهد.