برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه نتانیاهو/اسرائیلی‌ها خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز صهیونیست‌ها علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در قدس اشغالی آغاز شده است.

خبر مرتبط
حمله نظامی اسرائیل به لبنان قوت گرفت/نوار امنیتی در خاک لبنان ایجاد شود!

یک وزیر افراطی صهیونیست با اشاره به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد با مقاومت اسلامی لبنان در شمال سرزمین های اشغالی خواستار ورود نظامی ارتش اسرائیل به خاک لبنان و ایجاد نوار امنیتی در خاک لبنان شد.

بر اساس این گزارش، تظاهرات‌کنندگان در حال حرکت به سمت «کنست» (پارلمان) رژیم صهیونیستی با هدف درخواست برکناری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند.

صهیونیست‌ها خشمگین یکشنبه شب (دیشب) نیز در قدس اشغالی تظاهرات کردند و با بستن ورودی اصلی این شهر خواستار انجام تبادل اسرا جهت آزادی اسرای صهیونیست نزد مقاومت و برکناری نتانیاهو شدند.

خبر مرتبط
فرمانده کل سپاه: اسرائیل چیزی جز منطق زور را نمی‌فهمد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: در دید ما، هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

از سوی دیگر همزمان با ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق وعده‌های خود در خصوص آزادی اسرای صهیونیست نزد مقاومت، خانواده های این اسرا گفتند که مانع برگزاری جلسات کابینه خواهند شد و از روز دوشنبه (امروز) فعالیتشان را آغاز خواهند کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.