سردار قاآنی: کسانی که به آمریکا دل خوش کرده اند، عقلتان را به کار بیندازید / آمریکا از هر کس بخواهد دفاع کند، بیشتر از رژیم صهیونیستی دفاع نخواهد کرد + فیلم

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در آیین بزرگداشت شهید محمدهادی حاج‌رحیمی فرمانده مستشاران ایران در سوریه که 13 فروردین‌ماه بر اثر حمله رژیم صهیونیستی در دمشق به‌همراه جمعی دیگر از نیروهای ایرانی به شهادت رسیدند، بیان کرد: ملت غزه فرزندان مقاومت‌اند و در مکتب مقاومت به این جایگاه رسیده‌اند.

خبر مرتبط
پیام ویژه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه

فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی را تسلیت گفت.

وی افزود: زمانی که طوفان‌الاقصی شروع شد، همه‌ی تحلیلگران مسلط نظامی در دنیا حداکثر زمانی که برای ایستادگی فلسطینیان تحلیل می‌کردند حدود دو ماه ایستادگی بود ولی امروز هفت‌ماه را گذرانده‌اند و وقتی از برادران فلسطینی که روزهای اخیر این‌جا بودند درباره‌ی وضعیت‌شان سوال شد، گفتند وضع ما امروز با یک تغییر محدود، مانند شروع طوفان‌الاقصی است؛ بعد از هفت‌ماه جنگی که یک‌طرفِ آن همه‌ی قدرت نظامی دنیا بوده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به حضّار تصریح کرد: شما رژیم صهیونیستی را می‌شناسید، این جنایتکاران خونخوار کودکش، تمام عصاره‌ی نظامی دنیا را از سال‌های متمادی در اختیار دارند. در این نبرد، نه‌تنها رژیم خونخوار صهیونیستی بلکه از همان روزهای اول، آمریکا و کل ناتو به میدان حمایت از این رژیم آمدند.

سردار قاآنی بیان کرد: بچه‌های فلسطینی ۱۴ سال است در محاصره هستند؛ غزه ۱۴ سال در محاصره است. صهیونیست‌ها یک‌روز شنیده بودند فلسطینی‌ها از شِکَر یک‌چیزی درست می‌کنند که برای میدان نبرد به‌درد می‌خورد و مدت‌ها نمی‌گذاشتند شکر به غزه وارد شود اما این بچه‌ها با همین امکانات محدود عمده ابزار جنگی که در این هشت‌ماه این‌جور رژیم صهیونیستی و آمریکا را به ذلت کشیدند، تولید خودشان در این سرزمین محاصره شده‌است. حالا هرکس می‌خواهد بفهمد مقاومت یعنی چه؟ بنشیند و محاسبه کند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت:  این عملیات ویژگی‌های خاص خودش را داشت. عصاره‌ش این بود که در عدم مخفی کاری و علنی بودن، رژیم صهیونیستی و آمریکا تمام توانشان را به صحنه آوردند. ناتو همه امکاناتش را آورد و فقط در دریای سیاه ۷-۸ ناوگروه مستقر شدند که جلوی حملات را بگیرند.

فرمانده نیروی قدس ادامه داد: بیش از ۲۰۰ هواپیما از سر شب عملیات تا پایان آن در آسمان منطقه بودند. متراکم‌ترین نقطه دنیا به لحاظ پدافند هوایی این منطقه‌ای بود که برادران شما عملیات کردند.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.