تشکیل پرونده اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال کرمان

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح جزییات تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان اظهار داشت: پس از کسب گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مبنی بر وقوع فساد مالی در یکی از باشگاه‌های لیگ برتری استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

خبر مرتبط
آخرین خبر از پرونده فساد بندر امام خمینی/چند نفر دستگیر شدند؟

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی گفت: در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات کارکنان شهرداری بندر امام خمینی(ره)، دو نفر دیگر از کارمندان این شهرداری با دستور قضایی بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در این رابطه چند نفر از مسئولان سابق این باشگاه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

وی اعلام کرد: تخلفات صورت پذیرفته مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن است و در این رابطه در زمستان سال گذشته پرونده‌ای در دستگاه قضایی استان کرمان تشکیل شده بود.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت: در این رابطه همچنین روز (شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) پنج نفر از افراد در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک روزنامه‌نگار ورزشی جهت ادای توضیحات به دستگاه قضایی استان احضار و دعوت شده‌اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان مبارزه با فساد را خط قرمز دستگاه قضایی اعلام کرد و هشدار داد: دستگاه قضایی بدون اغماض با افراد مفسد در هر پست و جایگاهی برخورد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه پرونده در مراحل تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از سوی روابط عمومی دادگستری استان اطلاع رسانی خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.