لحظه اصابت موشک‌های حزب‌الله به پایگاه جاسوسی اسرائیل + فیلم

 ویدئو منتشر شده لحظه برخورد یک پهپاد مسلح حزب‌الله به مرکز محل استقرار نظامیان ارتش اسرائیل در عرب العرامشه واقع در غرب الجلیل را نشان می‌دهد.

خبر مرتبط
حمله پهپادی حزب الله به سامانه دفاع موشکی اسرائیل + فیلم

حزب الله لبنان امروز ۰سه شنبه) با شلیک ۲ فروند پهپاد انتحاری، سامانه موشکی اسرائیل را در منطقه بیت هلیل در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه، هدف قرار داد که بر اثر آن شماری از صهیونیست ها کشته و زخمی شدند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز ویدئویی را از این حمله منتشر کرده است که نشان می‌دهد پس از اصابت موشک‌های حزب‌الله به پایگاه نظامی سری ارتش رژیم صهیونیستی، دود غلیظی در آسمان منطقه شکل می‌گیرد.
حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در شهرک‌های «عین بعال» و «الشهابیه» توسط دشمن، بعد از ظهر چهارشنبه حمله ترکیبی را با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی سری جاسوسی نظامی در عرب العرامشه را هدف قرار دادند.

در این بیانیه همچنین آمده است: این حمله ترکیبی منجر به تخریب بخشی از این موضع نظامی و کشته و مجروح شدن نظامیان دشمن شد.

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره از مجروح شدن ۱۸ صهیونیست در این حمله و وخیم بودن حال چند تن از آنها خبر دادند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

 
 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.