مدارس این نقاط کردستان فردا تعطیل شد

براین اساس و با عنایت به تصمیم فرمانداران مریوان و سروآباد، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه فعالیت کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمام دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی این ۲شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شروع به کار مدارس کامیاران با تاخیر

با توجه به برودت هوا و در راستای رفاه حال دانش آموزان، والدین و فرهنگیان و با تصمیم فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران کامیاران، فردا سه شنبه فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با تأخیر و راس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

خبر مرتبط
مدارس این شهرهای لرستان تعطیل شد

به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس برخی شهرهای لرستان غیرحضوری شد.

تاخیر در آغاز به فعالیت مدارس شهرستان سنندج

با موافقت فرماندار سنندج فردا سه‌شنبه هشتم اسفند فعالیت مدارس شهرستان سنندج در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

همچنین با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار دیواندره، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه فعالیت کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

تأخیر در شروع به کار مدارس سقز

با موافقت فرماندار ویژه شهرستان سقز و به علت برودت هوا و امکان یخبندان معابر، فردا سه شنبه فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.