همه مدارس کاشان فردا تعطیل شد

محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: با توجه به افزایش بارش رحمت الهی و احتمال یخ زدگی و بروز مشکلات برای شهروندان، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی و مراکز توانبخشی بهزیستی در روز سه‌شنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: شهروندان تا حدامکان از تردد در مسیرهای کوهستانی و برف گیر خودداری نموده و در صورت لزوم حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

خبر مرتبط
فوری/ مدارس این استان فردا تعطیل شد/ تاخیر ساعت آغاز فعالیت ادارات

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم با توجه به کاهش دما نسبت به مدیریت مصرف انرژی توجه ویژه‌ای داشته باشند، ابراز داشت: از شهروندان درخواست داریم تا با پوشش مناسب در منزل دما را در شرایط استاندارد تنظیم کنند.

زارعی با بیان اینکه بارش نزولات آسمانی بر اساس پبش‌بینی‌ها در کاشان ادامه دارد، گفت: از شهروندان درخواست داریم تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان خودداری کرده و در صورت اجبار ار وسایل و تجهیزات کافی زمستانی برخوردار باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.