درخواست فوری چین برای توقف عملیات اسرائیل در رفح

وزارت خارجه چین در راستای نگرانی‌های بین‌المللی نسبت به تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه رفح، خواستار توقف فوری تمام عملیات نظامی رژیم اسرائیل شد.

سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه در مورد حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به این منطقه در جنوب غزه گفت: پکن از اسرائیل می‌خواهد تا هر کار ممکن را برای جلوگیری وارد آمدن تلفات به غیرنظامیان بی‌گناه انجام دهد.

سخنگوی وزارت خارجه چین همچنین اعلام کرد: ما به دقت تحولات را دنبال می‌کنیم و با اقدام‌های علیه غیرنظامیان و قوانین بین‌المللی مخالف بوده و آنها را محکوم می‌کنیم.

خبر مرتبط
هشدار امیرعبداللهیان به اسرائیل/ کشیده شدن جنایات به رفح تبعات سختی برای تل‌آویو دارد

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: کشیده شدن دامنه جنایات‌جنگی و نسل‌کشی رژیم اشغالگر اسراییل به آوارگان فلسطین در رفح، تبعات سختی برای تل‌آویو خواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده‌ای طی روزهای آتی به رفح انجام خواهد داد. اما در مقابل رزمندگان مقاومت نیز در جبهه‌های مختلف به حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین ادامه می‌دهند و خساراتی جبران ناپذیر به نظامیان صهیونیست و ادوات جنگی آن ها وارد کرده‌اند.

در روزهای گذشته کشورهای منطقه به ویژه مصر که منطقه رفح نزدیک به مرز آن است و همچنین برخی از متحدان تل‌آویو از جمله انگلیس در مورد حمله‌های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.

خبر مرتبط
پایگاه اسرائیل با موشک«فلق1» بمباران شد

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به چند پایگاه صهیونیستی خبر داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.