هشدار هواشناسی برای 13 استان/ یخبندان در راه است!

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در اغلب نقاط کشور تا روز شنبه ۲۱ بهمن جوی آرام ‌همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
آماده باش شهرداری کرمانشاه برای مقابله با برف و یخبندان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از آماده ‌‌‌باش یک‌هزار و ۷۰۰ نیرو و به‌‌‌کارگیری ۱۷۰ دستگاه ماشین‌‌‌آلات برای خدمت‌‌‌رسانی به مردم خبر داد. به گزارش مرکز اطلاع‌‌‌رسانی شهرداری کرمانشاه، محمد موحدی‌‌‌مجد اظهار کرد: بارش برف و برودت هوا پیش‌بینی شده بود و ستاد مدیریت بحران و سازمان هواشناسی بارش برف را اعلام کرده بودند. وی افزود: از این رو جلسه ستاد مدیریت بحران را در حوزه خدمات شهری و معاونت محیط‌زیست تشکیل دادیم و به سازمان‌ها و مناطق درگیر در خصوص برنامه‌‌‌ریزی برای روزهای بارندگی اطلاع‌رسانی کردیم.

وی افزود: اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه هفته‌ آینده سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و لرستان موجب رگبار ‌ و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و وقوع احتمالی تگرگ خواهد شد؛ این شرایط جوی روز دوشنبه ۲۳ بهمن در استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، غرب و جنوب کرمان حاکم است.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۵ و ۶ درجه خواهد بود.

خبر مرتبط
بارش شدید برف در بانه/ خودروها زیر برف دفن شدند!+ فیلم

بارش شدید برف در بانه باعث شد خودروها زیر برف دفن شوند.

وی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: فردا در ۱۳ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است که شامل اردبیل، اراک، ارومیه، بجنورد، بیرجند، تبریز، زنجان، سنندج، شهرکرد، شیراز، کرمان، همدان، و یاسوج است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.